Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FlyRite PolySeal dubbing

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FlyRite PolySeal dubbing
    Sendt: 24 Maj 2010 kl. 16:04
Hej Alle!

I gamle dage lavede firmaet FlyRite (som stadig laver noget af markedets bedste tørflue dubbing) en dubbing, der hed PolySeal. Jeg har i mange år haft nogle forskellige rester, som jeg har brugt til nogle specifikke mønstre. Men nu er jeg ved at løbe tør, og hvis nogen skulle ligge inde med rester, så vil jeg meget gerne aftage dem. Vi finder uf af en rimelig pris eller byttehandel.

Hvis nogen evt. ved om der ligger rester af det hos forhandlere, så hører jeg naturligvis også gerne om det.

Lars
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2010 kl. 16:16
Hej Lars.

Jeg fik fra en bekendt noget Fly Rite PolySeal, som jeg i dag holder tæt ind til kroppen;-) men det var handlet her:

- se linket HER

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres