Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rimter på Stevns?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ulrik Jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ulrik J

Tilmeldt:: 17 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rimter på Stevns?
    Sendt: 30 Maj 2010 kl. 21:05
Måske dette indlæg falder sammen med nogle tidligere om ´´mystiske´´ fisk på kysten, men jeg har en konkret lokalitet: Stevns Klint ved Rødvig. Her observerede jeg temmelig mange store fisk oppe fra Klinten. Er der rimter ved Stevns, for så er det nok dem, jeg har set?

Mvh Ulrik Jeppesen
Til top
Jeppe Sikker Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sikker

Tilmeldt:: 03 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sikker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2010 kl. 21:10
Ja, det er det garanteret. Der er ofte store flokke på denne årstid. Har engang fået en fin en - der huggede på en grøn bornholmerpil... (ikke lige deres hverdagskost)....

/Jeppe
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Scierra-1234

Tilmeldt:: 27 Jan 2008
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Scierra-1234 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2010 kl. 21:19
Så iøvrigt en lystfisker lande en gedde mellem Bøgeskov og Holtug forleden
Til top
Henrik Leth Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Leth Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2004
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 55
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Leth Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2010 kl. 21:31
Har flere gange haft fint rimtefiskeri fra Stevnskysten. Det er også blevet aborrer og skaller.
Til top
René Bak Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bakhoeg

Tilmeldt:: 13 Jan 2008
Geografisk: Greve
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bakhoeg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Maj 2010 kl. 21:34
Hej
Jeg kan også tilslutte mig at der er aborrer og rimter på stevns fik selv en aborre på 1,5 kg sidste år på stevns.
Du kan snildt fange dem bare brug en lille Red tag så skal du bare se løjer.
Knæk og Bræk
René
Til top
Ulrik Jeppesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ulrik J

Tilmeldt:: 17 Nov 2009
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ulrik J Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Maj 2010 kl. 10:46
Jeg takker for de gode svar. Skal dog næppe fiske til dem, da jeg er Fynbo om måtte have styret min nysgerrighed efter en familietur. Men det er noget virkelig smukt og spændende vand, I har der - ingen tvivl om det. Så det må være tiden at tage en flerdages tur efter havbasser:)

Mvh Ulrik Jeppesen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres