Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bøgesmuld?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bøgesmuld?
    Sendt: 06 Jun 2010 kl. 00:19
Hejsa alle sammen.

er der nogle der ved hvilke forretninger der sælger bøgesmuld? har lige gået en rygeovn idag og vil prøve den i morgen hvis jeg kan finde noget bøgesmuld i morgen når butikkerne alligevel har åbent :) hvis det hjælper noget så bor jeg i Randers :) jeg ved sku ikke rigtig om bauhaus eller andre firmaér ligger inde med det :)
Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Unclebeef Avatar

Tilmeldt:: 23 Feb 2008
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Unclebeef Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 00:29
Prøv i bilka :)
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 06:09
Farmland kunne være en mulighed, jeg har tidligere selv købt noget der. - se linket HER/

Mvh
Henning
Til top
lars e hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
smukkepiv Avatar

Tilmeldt:: 27 Jul 2006
Geografisk: nord og midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér smukkepiv Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 07:50
Hej DENNIS
Du kan få en pose af mig så du kan komme igang, bor selv i Aalborg.
Send en mail. sonderalle66@gmail.com
Hilsen Lars
Til top
Niki Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sandormen

Tilmeldt:: 10 Okt 2008
Geografisk: Thy
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sandormen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 09:06
Kontakt nærmeste minkavler!

De har det i pallevis, til utrolig lav pris!

Niki
Til top
Johan Gadegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Johan

Tilmeldt:: 22 Maj 2002
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 744
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Johan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2010 kl. 09:06
Find en slagterbutik og spørg, om du kan købe en stor pose røgesmuld. Det har jeg gjort flere gange og er aldrig kommet af med mere end en flad 20'er for en ordentlig pose. Køber du samme steder, hvor du køber fiskegrej, får du sikkert lov til at betale langt mere for en langt mindre pose. Og sørg så for at opbevare smuldet tørt og i lukket pose!

Johan
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres