Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bombarda flåd?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bombarda flåd?
    Sendt: 08 Jun 2010 kl. 23:36
Hejsa alle sammen.

jeg står og mangler et flydende bombarda flåd til tiden her hvor fiskende er i overfladen så spørgsmålet er bare.. hvad kan man bruge i enden af linen på et flydende bombarda flåd? har tænkt på en flue der ikke synker men hvad vil i anbefale? jeg er slet ikke inde i faget så hvis i bare fyre en masse navne af så smid gerne et link :) for har selv tænk på en form for flue der ikke synker. ja undskyld hvis jeg tager fejl med en ikke synkende flue jeg vil bare så gerne ud og fiske og er grøn i faget :)
Til top
peter andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kraghdet

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: holmegaard
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kraghdet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2010 kl. 23:51
prøv med 3 m forfang efter bombardaen og så en sort eller hvid jigs på en enkelt krog langsom indspinning det virker ok
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2010 kl. 02:21
og nu har jeg lige været inde og søge på jigs og der er 400 forskellige.. kan du smide et link til typen du snakker om :)
Til top
peter andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kraghdet

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: holmegaard
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kraghdet Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2010 kl. 21:36
det har jeg ikke lige styr på men gå ind i din grej butik og sig du skal bruge nogle jighaler til putt and take så ved de det :-)
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jun 2010 kl. 22:02
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres