Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Michael Wölck

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Poulsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Blueline

Tilmeldt:: 11 Jun 2006
Geografisk: Sønderjylland
Status: Offline
Beskeder: 174
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Blueline Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Michael Wölck
    Sendt: 01 Jul 2010 kl. 14:15
Nogen der kender eller kender nogen der kender Michael Wölck, kan ikke få fat i ham og jeg mangler noget jeg har købt og betalt!
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 14:19
Uha, det er vel ikke den ´´gamle´´ Michael der spøger igen! Det håber jeg inderligt ikke.

Var der ikke en tråd om selv samme Michael for kort tid siden?

/M
Til top
Kåre Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gammelgnu

Tilmeldt:: 05 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 190
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gammelgnu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 14:19
Ikke at jeg kender ham, men har du prøvet at google navnet??

I øvrigt er det er ikke så pænt at hænge folk ud her på forum på den måde hvis du spørger mig, men det gør du jo nok ikke.
Til top
John Weesgaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
John Avatar

Tilmeldt:: 14 Nov 2001
Geografisk: Falster
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér John Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 14:26
Prøv evt. at søge forummet her på 123nu, så kommer denne tråd: - se linket HER=

Alternativt kunne du jo sende en mail til hans bror - se linket HER

/JW



Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 14:34
jeg har startet en lign. tråd for nogen tid siden, med den samme mand og samme problematik...
Det drejede sig om en skydeline, til ca 70 kr, så det var ikke pga pengene, men af principielle årsager... jeg skrev til michael temmelig mange gange, og fik kun enkelte og så vidt jeg husker det temmelig uklare svar... laaangt om lange ankom min line, der så viste sig at være ganske ubrugelig... den var (den er smidt ud nu) så elastisk at det ville være totalt umuligt at bruge den til praktisk fiskeri, i øvrigt var den ganske ujævn/ru i overfladen, og i mine øjne ikke af ret høj kvalitet

mvh mik
Til top
Lars Vasegaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars_O

Tilmeldt:: 31 Okt 2009
Geografisk: København og Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars_O Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 16:25
Har haft præcis samme oplevelse... Måtte vente omkring en måned og endte med at true med politianmeldelse for bedrageri, før jeg fik min stang.

Sålænge auktionen her på hjemmesiden ikke er mere avanceret, er det desværre en risiko man løber. Sådanne handler er en tillidssag, og det er desværre ikke alle der er opgaven voksen.
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 17:05
Henrik Poulsen skrev: Nogen der kender eller kender nogen der kender Michael Wölck, kan ikke få fat i ham og jeg mangler noget jeg har købt og betalt!...


Har du ringet til ham?
Til top
Steffen dantoft Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dantoft Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 165
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dantoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 19:13
Sku ikke noget galt med at hænge ham ud.
Der er problemer med hans handler, gang på gang:-(
Til top
poul lauridsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bobbel

Tilmeldt:: 05 Maj 2002
Geografisk: karup å kysterne
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bobbel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Jul 2010 kl. 20:16
Har haft samme problem med ham,en lineklipper til 80 kr det tog også en månede inden jeg fik den,truede med at hænge ham ud herinde,og så svarede han endelig tilbage.Han havde åbenbart haft problemer med sin computer,men det er så et tilbagevendene problem.

poul
Til top
Heine Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qweqqe Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qweqqe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jul 2010 kl. 16:14
jeg har intet problem med at kontakte ham, han svarede prombte.
Men det er vel fordi jeg forespurgte om han stadig havde en stang til salg, hvortil han svarede at han havde en på vej hjem.
Så mon ikke han ikke har problemer med sit IT men kun vil skrabe penge ind og ikke sende varer før en politianmeldelse er op over??
Svineri.,...!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres