Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tør(lagt)flue

 Besvar Besvar
Forfatter
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tør(lagt)flue
    Sendt: 03 Jul 2010 kl. 10:48
Hej...

Jeg er på jagt efter noget godt tørfluefiskeri... Grindsted å, hvor jeg normalt fornøjer mig med det lette grej og de små fluer, er desværre blevet hårdt ramt af vinteren.

Er der nogen herinde, som har været så heldige at opleve noget godt tørfluefiskeri den seneste tid??

På forhånd mange tak
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 14:20
Der er godt med tørflue aktivitet hen på aftenen, i simested :)

Mvh Stefan
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jul 2010 kl. 20:42
Tak for det... Kan være jeg sætter kursen mod nord en dag!!
Til top
Kenneth Peters Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
chenille

Tilmeldt:: 01 Maj 2007
Geografisk: trekantsområdet
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér chenille Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 11:41
Hej...

Hvad med Kongenåen, har været der et par gange, men synes heller ikke at der er gang i den der??

Og der virker som om at Grindsted er helt død for fisk, har kun set helt små fisk, og man plejer nu nok at se en del stallinger stå i strømen, men ikke i år???

/Kp
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2010 kl. 14:11
Hej KP...

Kongeåen holder på masser af små fisk, hehe... så man skal være lidt forsigtig, når man giver modhug, for ellers risikerer man at få en fisk i hovedet...

Go' weekend (med lidt tour... kom så Bjarne minus kim, hehe)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres