Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aarhus/Grenaa imorgen

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aarhus/Grenaa imorgen
    Sendt: 06 Jul 2010 kl. 20:10
Hej,

Jeg har fri de næste par dage, og de er afsat til multer og makreller. Planen var at lade turen gå til Hvide sande, men vejrudsigten går mig lidt imod. Derfor har jeg kastet blikket på østkysten, men jeg har aldrig fisket på denne side og er derfor helt blank. Jeg kunne derfor godt tænke mig at få svar på om der fanges makrel fra århus havn pt. og om vejrudsigen for i morgen med 4 sek. meter. fralandsvind stemmer overens med godt fiskeri.

Hvis jeg skal finde multer på østkysten skulle djursland viste være stedet. Jeg syntes at kunne huske at have hørt om Grenaa havn i den forbindelse, og hvis dette er korekt, er der så nogen der kan specificere pladserne lidt nærmere.

På forhånd tak

RSM
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2010 kl. 21:57
Ved vosnæs pynt og studstrup værket har der i de sidst 14 dage været Multe.(y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres