Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bombarda med små blink

 Besvar Besvar
Forfatter
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bombarda med små blink
    Sendt: 10 Jul 2010 kl. 16:05
hejsa ville lige høre om der er nogen herinde der har erfarringer med at bruge små blink wobler og spinner efter et bombardaflod evt med en ophængerflue forand ??


alle tips kan bruges

på forhånd tak
Til top
Brian Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hugo_One Avatar

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 366
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hugo_One Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 16:22
hej kenneth.

jeg har selv forsøgt mig med de små 4gr stripper blink og det virker ret godt (y) har dog ik erfaring med ophænger - men i teorien burde det da være muligt

K&B
/b
Til top
peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lystfiskeren123

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 110
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lystfiskeren123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 16:51
ok takker gerne mange flere tips !!!!!!!!!!!!?????????????????
Til top
Christian Malabi Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian.malabi.larsen Avatar

Tilmeldt:: 24 Nov 2009
Geografisk: gladsaxe Kommune
Status: Offline
Beskeder: 137
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian.malabi.larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2010 kl. 18:40
hej kenneth

jeg bruger ofte små woblere og bombarda og de virker meget fint til HØ i når det er efterår.

mvh christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres