Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Line til Sage slt

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Hvidtfeldt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
morton Avatar

Tilmeldt:: 27 Okt 2006
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér morton Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Line til Sage slt
    Sendt: 13 Jul 2010 kl. 22:37
Hej derude. Er den lykkelige ejer af en sådan stang i 9 fod klasse 5, men har ikke fundet en line der rigtig spiller. Er der nogle derude der har et godt forslag. Stangen skal mest bruges til tørflue og nymfefiskeri.
mvh Morten
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2010 kl. 07:52
Scientific Anglers Trout WF 5 F eller en Rio Gold WF 5 F - begge liner er fantastiske. Trout'en er den tørflueline, mens Gold'en er den bedste allround line.

Det er vigtigt ikke at sætte en for tung line på. Jeg har selv flere SLT'ere i klasse 4, og de nævnte liner er dem jeg bruger (dog selvfølgelig i klasse 4 :-).

Lars
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2010 kl. 07:56
Jeg har haft samme stang i Presentationudgaven og jeg brugte Loop Optistream WF5, som jeg syntes var super dertil.

Bo
Til top
Marc skovby Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
team grayling Avatar

Tilmeldt:: 13 Feb 2006
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 449
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér team grayling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Jul 2010 kl. 12:29
hej morten

er selv den lykkelige SLT#4:-) Jeg har før haft stor glæde af guideline force camo#4 som vægt messigt passer noget nær perfekt... I øjeblikket bruger jeg 2 liner på stangen... bruger en rio gold #4 som har vægten lagt frem i klumpen og håndtere tunge nymfer rigtigt godt, samt en guideline high water #3 som er perfekt til tørflue og de moderate nymfer...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres