Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Penn Atlantis / Conquer

 Besvar Besvar
Forfatter
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Penn Atlantis / Conquer
    Sendt: 22 Jul 2010 kl. 17:32
Har igen surfet gear på nettet.

Er der nogen der på stående fod ved hvad forskellen er på Penn Atlantis & Penn Conquer.

Synes ved 1 øjekast at de ligner hinanden meget..

/M
Til top
Per St Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stuh

Tilmeldt:: 12 Sep 2002
Geografisk: Nordsjælland, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stuh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jul 2010 kl. 18:04
Hej,

Tror også de er identiske, blot forskelige navne til det amerikanske og europæiske marked. Købte mit på Ebay til 200 USD, og fik det sendt til ferie-adressen mens jeg alligevel var i US.

Absolut dejligt hjul - fint lineoplæg og dejlig blød gang. Holdbarhed må tiden vise og den lille ´´feature´´ med nem adgang til de indre dele er måske også ligeså meget et gimmick ?

Men totalt set absolut et dejligt hjul !

Mvh

Per

Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 13:39
Tænkte jeg nok.

Jeg har ligeledes kig på dem på Ebay.de - der koster de jo ikke det store. Så kan jeg skaffe mig af med mit elskede Steez :-)

/M
Til top
Per St Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
stuh

Tilmeldt:: 12 Sep 2002
Geografisk: Nordsjælland, Ærø
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stuh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 18:01
Hej igen,

Faktisk kan man få dem til under 150 USD på Ebay - men på forsiden her,hos Fisknu.dk, er der faktisk også et godt tilbud på 1299, - inkl ekstra spole og taske - det var ikke med på Ebay.


Per

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres