Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Multer til kaffen

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Multer til kaffen
    Sendt: 23 Jul 2010 kl. 12:58
http://vimeo.com/13570374 ;-)
Til top
Lars Schriver Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
lars schriver Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2004
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars schriver Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 13:26
Hej carsten.
vil du ikke lige kontakte mig på
lars.schriver@hotmail.com
jeg er nysgerrig for hvad udstyr du bruger.

ps. igen rigtig gode optagelser.
flex lars
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 13:40
Hej Lars, jeg har sendt dig en mail :-)
Til top
mark jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mors2

Tilmeldt:: 18 Jul 2009
Geografisk: mors
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mors2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 13:44
Fede optaglser så fandt du dem,har du fangert nogle af dem??Mark(y)
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 13:53
Hej Mark, ja de er derude, optagelserne er fra i morges, og jeg fiskede med spinnestang, så en enkelt fisk vende i overfladen og en havørred(tror jeg :-)) ude af vandet. Havde jeg ikke haft kameraet med, ville jeg ikke have vist der var mange multer omkring mig, det er åbenbart ikke på alle pladser de er så overflade aktive. men nu skal der fiskes på dem. :-)
Til top
mark jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mors2

Tilmeldt:: 18 Jul 2009
Geografisk: mors
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mors2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 14:00
He he man bliver overasket sometider,det er bare at klø på så.Var det ovre på fastlandet??synes det er lidt sløvt pt her på øen.mark;-)
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 14:07
Ja, det er på fastlandet, men multerne er helt sikkert også på øen, det er ikke altid de leger i overfladen, det har jeg ihvertfald kunne konstantere.
Til top
mark jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
mors2

Tilmeldt:: 18 Jul 2009
Geografisk: mors
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mors2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 14:16
Jo helt sikkert er de også her jeg har sku bare ik kunnet finde dem i år meeen mon ik det kommer.;-)
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jul 2010 kl. 21:03
Hey ...... kanon flotte optagelser igen Carsten(y) gad vide om de også er inde på lavet vand for at jage mysis.....ligesom din tidligere optagelser dokumenterede......... sådan som de cruiser rundt i det tempo....ligner de ikke nogle, der er ude for at guffe ´´græs´´ ,,,men så igen......jeg er absolut ingen ekspert på multer ;-)
Hej Mark.....talte iøvrigt med en fra foreningen af i telefonen for 2 dage siden.......han havde fanget en multe på 43 cm ved Sallingsund området på en stripper!!......så har man hørt det med :-) .........så de går altså efter andet end ´´græs´´
Vi tales ved.
Mvh.
Michael
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2010 kl. 10:26
Hej Michael, tak for ordene. Jeg har lige været afsted igen, dog glemte jeg kameraet. Men multerne var der, jeg fiskede på dem med grønne fluer, og sidenhen toast, men de ville intet selvom de gik tæt på. Det var ligesom igår ikke den store overflade aktivitet fra morgen af, men efter kl 9:00
begyndte de deres leg i overfladen. Jeg så faktisk, små hvide springerne fisk, på 2-5 cm i overfladen ind imellem. Måske de blev jagtet, men ret pussigt.:-)
knæk og bræk
holder fiske fri resten af dagen.
Til top
Claus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flycast Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 642
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flycast Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2010 kl. 10:58
Total FED UDSTYR.

Jeg troede multer gik på mudderbund kun.

flere optagelser tak, er lagt i favoriter
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres