Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mangel på hug/fisk

 Besvar Besvar
Forfatter
lucas Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lucasmc

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: køge
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lucasmc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: mangel på hug/fisk
    Sendt: 25 Jul 2010 kl. 15:40
Héj.

Jeg fisker meget i put and take..
Jeg fisker på bunden og plejer altid mindst at fange 2 stk.
Men de sidste 4 ture har der ikke været et hug, to af gange var der stærk solskin, men de andre gange var det overskyet og en af dage fra 5 til 9 i myrup, fik jeg ikke et eneste hug..
Sidst jeg var der havde, jeg to ¨på land ( der havde de så også næsten lige sat fisk ud) - men fiskene hoppede konstant fri af vandet. Jeg fisker ca 30 cm til 2 meter over bunden.
Nu imorgen tager jeg en overnatning til Ørsted. Det bliver regnvejr, så muligheden er jo stor - Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg selv gøre for at få nogen fisk igen?

Hilsen Lucas.
Til top
Tommy Ploug Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy Ploug Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy Ploug Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2010 kl. 16:24
Hej Lucas...

Det kan bare være svært at få fisk om sommeren. Har fået den forklaring at når vandet bliver varmere, sløver det fiskene. Det bedste p&t-fiskeri jeg har oplevet har været lige efter isen/frosten er sluppet og sidst på efteråret. Det dårligste har desværre været i de rigtige varme måneder, dog med nogle gode stunder iblandt.

/Tommy Ploug
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2010 kl. 17:23
En hvid jighale fisket efter bombarda kunne være det rigtige evt. en sort flue ligeledes fisket efter bombarda.
- se linket HER
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres