Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grødeskæring Lindenborg å

 Besvar Besvar
Forfatter
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grødeskæring Lindenborg å
    Sendt: 26 Jul 2010 kl. 15:30
Nogen der ved om der bliver slået grøde i Lindenborg å i denne uge?

Vandstanden er jo lav, men grøden står irriterende højt flere steder så er i tvivl om de mon slår i denne uge, hvor de ifølge planen skulle slå?

Nogen der ved med sikkerhed om der driver grøde og hvor der evt bliver slået grøde i åen?
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 16:18
Hej Jan.

Det er min kammerat, der er å-mand i Lindenborg Å, så jeg kan lige spørge ham.

Bo
Til top
Tom Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tom.N

Tilmeldt:: 08 Maj 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tom.N Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 18:58
De er i fuld gang
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 19:59
Tom Nielsen skrev: De er i fuld gang...


Lyder godt. Ved du om de slår i hele åen eller kun nogle få steder?

Slår de på den yderste del fra Hålsbro og nedstrøms til fjorden?
Til top
Morten Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Erbs

Tilmeldt:: 12 Dec 2006
Geografisk: Klarup v/Aalbor
Status: Offline
Beskeder: 79
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Erbs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 20:33
Se her vedr. grødeskæringen: - se linket HER

Det er fra Lille Blåkilde til fjorden.

Hilsen Morten
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 21:57
Morten skrev: Se her vedr. grødeskæringen: - se linket HER

Det er fra Lille Blåkilde til fjorden.

Hilsen Morten...


Ja, har været inde og kigge på siden tidligere idag, men nu er vandstanden i åen jo meget lav, så det er ikke sikkert de kan sejle strækket helt ud til fjorden med slåmaskinerne, så derfor min interesse i at høre fra nogen der ved med sikkerhed hvor de slår i denne uge og har slået.

Sidste skæring blev jo aflyst, og denne kan måske slet ikke gennemføres på flere strækninger, hvis ikke de kan sejle der.

Har nogen derfor en klar melding på hvor der slåes, så vil jeg meget gerne høre om det, så evt fiskeri kan planlægges udfra dette. Har nemlig ikke mulighed for først at smutte ud og kigge.

På forhånd tak.
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jul 2010 kl. 22:28
Jeg har fået en mail fra min kammerat Anders, som siger, at der i dag er slået grøde fra Haalbro og til Lille Blåkilde syd for Buderupholm ved støvring. Tirsdag og onsdag slåes der grøde fra Storvorde til Haalsbro inkl Skibsted/Lyngby Å.

Mvh. Bo
Til top
jan holland Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gumbas

Tilmeldt:: 31 Dec 2007
Geografisk: støvring
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gumbas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2010 kl. 13:20
Mange tak for oplysningen. (y)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres