Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JSB fluegrej/hjul

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: JSB fluegrej/hjul
    Sendt: 31 Jul 2010 kl. 22:16
Jeg har kigget lidt på deres hjemmeside og det er jo ret billigt ift andre mærker... Men tænkte om nogen har gjort sig erfaringer med deres grej og specielt fluegrejet...?

Et fluehjul der koster jo 1/3 af hvad andre mærker koster... det vejer ca. 170gr for et alu hjul... Men lad mig høre om nogen af jer har prøvet nogle af dem...

- se linket HER
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2010 kl. 22:28
Hej Michael.

Prøv at gå ud i venstre side og lidt ned i søg, skriv blot ´´jsb´´...så kommer der en masse som du sikkert kan bruge.

Mvh
Jim.
Til top
Henrik Hvass Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Hvass

Tilmeldt:: 18 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hvass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2010 kl. 23:15
Jeg har købt både 1 og 2 håndsfluestang + hjul. De kaster LANGT over min forventning af grej til den pris. Aluhjulene er bare for fede. De er blevet testet af nogle rigtige flue-nørder der var MEGET imponeret over de var så gode til den pris. Citat: De kaster som stænger der koster ca.3000. kr. :-):-):-):-):-) Selvfølgelig er der for nogle problemer med navnet JSB. Men ikke her hos mig.:-)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jul 2010 kl. 23:53
Hej Henrik.

Og som vi snakkede om, så er der nok mange som ikke finder JSB interssant pga den ´´alt for lave pris´´.
Eksempelvis din enhåndsstang 9 fod # 7, dejlig dyb og hurtig progressiv aktion, fornem finish og fremragende kasteegenskaber som er helt på højde med alt i 3000 kr`s prisklassen......100 kr på tilbud !

Det er simpelthen for utroligt !

Vi ses.
Jim.
Til top
Stig Larsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Solar

Tilmeldt:: 30 Jan 2003
Geografisk: Vest sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Solar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2010 kl. 01:17
Jeg har købt deres fluehjul Perfect Seatrout og Salmon Alm
Og jeg må nok sige at hvad angår line mængde på begge hjul er det fuld tilfredsstillende,og bremsen er rigtig blød.Salmon har lige feightet en blank laks på 6,5kg uden de mindste problemer,Seatrout hjulet skyller jeg gerne når jeg kommer hjem fra kysten.
Mvh Stig:-)
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2010 kl. 11:38
Hej Jim

Hvad kan stänger over 3000 kroners klassen så mht kasteegenskaber som den der 100 kroners stang ikke kan :-)
Og hvilke stänger er det du holder den op mod under 3000 kroner :-)

Og ja det er imponerende hvad billige stänger kan (y)

Mvh
Lasse
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2010 kl. 11:59
en fluestang til 100kr kan vel ikke være andet end ganske udemærket-- måske især til prisen :-)

man kunne så ca få 40-50 stænger fra Jsb istedet for en gennemsnitlig pris på en Sage stage

Personligt gad jeg ikke ha 40stænger stående :-)
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Aug 2010 kl. 23:18
Lasse Karlsson skrev: Hej Jim

Hvad kan stänger over 3000 kroners klassen så mht kasteegenskaber som den der 100 kroners stang ikke kan :-)
Og hvilke stänger er det du holder den op mod under 3000 kroner :-)

Og ja det er imponerende hvad billige stänger kan (y)

Mvh
Lasse


Hej Lasse.

Ja det var faktisk også det spørgsmål jeg stillede mig selv efter at have kastet med Henriks ´´hundrede-kroners-stang´´.
I den sammenligning som jeg er lidt ude i tænker jeg feks på stænger som Scierra HMS samt HM2, min egen Redington Super Sport #6, Greys GRXi 9,6`#6-7, stænger som kaster udmærket uden dog at overgå omtalte JSB væsentligt, så jo...jeg er virkeligt imponeret over denne stang.

Og hvorfor er det så lige at man har stænger til 5-7000 kr ?
Jeg synes nu alligevel lige at man her får ´´cremen´´ med og en mere langtidsholdbar ejerglæde, og nå ja.....3 butplugs og et metalrør minsandten.

Og så er det vel ok at lade sig ´´snyde´´ når blot man kan leve med det :-)

Mvh
Jim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres