Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velkommen til det nye forum

 Besvar Besvar
Forfatter
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Velkommen til det nye forum
    Sendt: 02 Aug 2010 kl. 23:43

Her til aften (d. 2 aug.) kl. 23.30 har vi flyttet alle aktive emner fra det gamle forum over i det ny forum.

I kan logge ind med det samme brugernavn/password som I bruger på resten af 123nu.dk.
 
Håber at I kan finde rundt, ellers så bare spørg løs Smile
 
Med venlig hilsen
 
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Kenneth Bjarnason Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FlueFreaken Avatar

Tilmeldt:: 08 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FlueFreaken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Aug 2010 kl. 23:54
Lækkert med det nye forum Lars, godt gået.


Tight Lines
Kenneth Hansen
ScandicFly.dk
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:12
Ser godt ud !!!
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:21
jamen det ser jo fortryllende ud... jeg ved ikke hvad problemet med det gamle forum var, men hvis det her er bedre, så fred være med det :-)
men... nu er der jo kommet billeder på indlægene, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at sætte et nyt billede ind... så jeg gik ind i og uploadede et nyt billede... men hvor bliver det af???
 
mik
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:31

ser kanon ud lars . hvordan indsætter man billede

Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah123nu Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:31
Hej Mik,
 
Du går ind under: kontrolpanel -> Rediger din profil -> Upload avatar, og uploader billedet her.
 
/Lars
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:33
tusinde tak lars !!  og takker for en kanon side !!!!!!!!
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 00:34
det er jo fantastisk :-) tak for det... jeg trodede af avatar var en film, men hvad ved jeg... i øvrigt har jeg snuset lidt mere rundt, nu og det ser ud til at der er temmelig mange forbedringer... well done:-)
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 06:27

Hmmmm....

Hvad er egentlig den store revolution i forhold til det gamle forum??
Jeg er jo gammel og senil og kan ikke umiddelbart se det.....
Men K&B med det nye disign?
/frede
Til top
Steffen Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stewy Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2009
Geografisk: Vejle området
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stewy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 06:39
Det er mega cool, meget bedre end det gamle ;)
Godt arbejde :)
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 07:08

Ser sq fint ud!

Clap TCR
Til top
Peter Olsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
pao Avatar

Tilmeldt:: 29 Jan 2003
Geografisk: Nord sjælland
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pao Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 07:44
dejligt, med de nye faciliteter... Thumbs Up
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 09:00
Hej Lars.
Det ser godt ud.
Jeg savner bare kajakfiskeri på siden.
Cry

Venligst Ib R. Larsen


Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niklas Albrechtsen Avatar

Tilmeldt:: 27 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 39
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas Albrechtsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Aug 2010 kl. 09:59
Dejligt med et nyt forum Lars Wink
Til top
Jan Røhmer Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
hajfisker Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2009
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hajfisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 22:10
ser godt  ud LarsThumbs Up 
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2010 kl. 15:46
test
Til top
Tony Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tony Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tony Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2010 kl. 20:10
test
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2010 kl. 09:34
Ser fint ud, men jeg har et stort problem, for mig altså :-) Jeg går efterhånden kun på nettet fra min htc legend, men kan ikke benytte denne tekst editor med googles browser. Det betyder væsentligt færre indlæg fra mig og nok også flere andre. Håber 123nu er med på, hvor udviklingen er på vej hen: Det bliver mere og mere almindeligt at folk bruger deres mobil browser!
Til top
Lars Aagaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
laah Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér laah Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2010 kl. 11:42
Hej N.
 
Hvis du kun er editoren som du har problemer med, så kan du slå denne fra under: Kontrolpanel - Forum-Indstillinger - Slå Windows IE 5+ WYSIWYG-editor til/fra
 
/Lars
Med venlig hilsen
Lars Aagaard
123nu.dk
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2010 kl. 20:36
det er sikkert bare mig der overser noget noget og kommer med et dumt spørgsmål, men hvordan opretter man en tråd?
Til top
jens rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jens30

Tilmeldt:: 18 Dec 2002
Geografisk: sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 135
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jens30 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Sep 2010 kl. 21:11
Hej Mikkel
Du kan gå ind i forum eller debatforum,vælge kategori og nyt emne.Så skulle den være der.
vh
Jens
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Nov 2010 kl. 23:53

test



Redigeret af hean - 24 Nov 2010 kl. 14:47
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 12:12
Clap
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 13:22
Nå så starter jeg, den havørred der, er IKKE e blank fisk. Dead
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 13:44
Citat: limfjord

Nå så starter jeg, den havørred der, er IKKE e blank fisk. Dead
Næh det er det ikke, men den opmærksomme iagttager vil lægge mærke til, at tidsstemplingen i fotoets nederste højre hjørne siger 01 11 2010, så skal vi ikke bare vedtage, at fiskens farve ikke er relevantWink
 
Kanon fisk - tillykke til fangeren.
 
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 14:18

Nu var det ikke for at starte en hed debat om fisken eller andet. Jeg har nogle problemer med links på msn og ville så lige prøve om det var overalt jeg havde problemer og så slette indlæget igen, men man kan åbenbart ikke slette sine indlæg i det nye forum, så beklager at indlægget ikke er blevet slettet igen.

Hans
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 14:35
Du kan ikke slette, men kan rette i indlægget under "indlæg funktioner", så kan du slette dit link
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 14:43
 
Citat: limfjord

Nå så starter jeg, den havørred der, er IKKE e blank fisk. Dead
Øh!, ja ja og hvad så??? - det er jo noget alle kan se ligesåvel som, at alle kan se, at det ikke er en rød Suzuki Ignis. 

Redigeret af Stone05 - 24 Nov 2010 kl. 15:15
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 14:48

Klaus

Tak for det.
Hans
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2010 kl. 17:02

Nåh, ja der var jeg så ikke opmærksom, Smile en undskyldning til fanger er vist på sin plads, så undskyld herfra. Og ja det er en flot fisk, troede bare den lige var nuppet. Har personligt ikke det fjerneste imod hjemtagning af farvetfisk tværtimod, bare det ikke er i fredningen.

Mvh
Carsten


Redigeret af limfjord - 24 Nov 2010 kl. 17:03
Til top
Maki Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Maki Avatar

Tilmeldt:: 04 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maki Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Feb 2011 kl. 20:58
Ser got ud!
Til top
Lasse Dahl Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
myggen123

Tilmeldt:: 20 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myggen123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 15:31
Nice :)
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér leif P Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2011 kl. 16:47
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
skipper Orca3

Tilmeldt:: 06 Feb 2012
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér skipper Orca3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 12:30
Ser fint ud Smile
Der var en artikel for noget siden om AIS hvor man kan følge de forskelige lystfiskerskibe der blev på det tidspunkt nævnt at de jyske skibe ikke har AIS det er der nu flere der har bla fra Hanstholm og Hirtshals Orcabådene har det og bruger det flittigt med venlig hilsen Aage ORCA3
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 15:38
Hvad er det nye ?!
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 15:41
Ørde, prøv at se datoerne for indlæggene :-)
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 15:44
hehe jeg sad lige og tænkte det samme indtil jeg så det var så gammel en tråd :)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Guests
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 16:34
Ja undskyld jeg spørger lidt dumt måske, men hvor ser i det nye forum??????? og som Lars skriver " Du går ind under: kontrolpanel -> Rediger din profil -> Upload avatar, og uploader billedet her". Det har jeg gjort men kan ikke se nogen stedder der står "Upload avatar" nu er jeg ingen PC nørd, og heller ikke en af de kvikkeste Embarrassed så nu ønsker jeg lige lidt hjælp her.
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 16:44
Vi kan være glade for, at vi har et forum som dette. Hvor der ikke er en chefredaktør eller nogle store organisationer, der skal fortælle os, hvad vi skal mene. Det kommer til at ligne oprøret i de arabiske lande.
mvh Lasse HagebroTongue
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 16:57
Det nye forum, hvor er alle indlæggene om laksepolymikken og DSF. Uden dem er det vel ikke et rigtigt forum Smile
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Feb 2012 kl. 21:36
Clap
Til top
Henning Holm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Vidtoft Avatar

Tilmeldt:: 03 Jan 2012
Geografisk: Frederiksværk
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vidtoft Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Feb 2012 kl. 21:40
Top Nice fed side
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 08:32
Sugerørsflåd
Blot en test
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 08:33
www.youtube.com/watch?v=BUM303yF1Jw
Til top
michael christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
harboen54

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér harboen54 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2014 kl. 08:14
lang å camping. hej der ude.til en der vil med en tur til lang å cmping .send en mail. harboen54@gmail.com. har bil og telt. mvh. michael.
Til top
michael christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
harboen54

Tilmeldt:: 09 Mar 2011
Geografisk: herlev
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér harboen54 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Aug 2014 kl. 06:14
hej jeg kunne godt tænke mig at komme en tur til de jyske åer ville høer om der skulle være en der kunne tænke sig at tage med. i nærmest fremtid.karup. mvh.harbo 60604368.
Til top
Jan Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jan_Nielsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan_Nielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Mar 2017 kl. 13:27
Hej Lars
Ser rigtig godt ud og ser at siden stil going strong.

Er ved at tykke mig igennem site, der er en hel del god info.

Kan ikke rigtig udtale mig om det er godt eller dårligt med det nye site da jeg har været væk i, tjae der er vist gået en 14, 16 år Wink.

Hilsen en af dine første medlemmer.
mvh Jan Nielsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum