Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tørfluetur i det jyske ...

 Besvar Besvar
Forfatter
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Tørfluetur i det jyske ...
    Sendt: 05 Aug 2010 kl. 23:02
Hej i kloge hoveder . ..

Min kammerat og jeg har besluttet os og tage en tørflue tur i det jyske i weekenden den 20 - 22 august  ...

Vi vil hovedsageligt gerne gå efter Stallinger  .... Hvor kan/vil i foreslå at vi skal tage hen  ??

På forhånd tak !!

Steen 
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Aug 2010 kl. 23:29
Det afhænger nok lidt af vandstanden i den enkelte å samt om der foregår grødeskæring...
Grindsted å og/eller Omme å kunne være muligheder - der er jo ikke så langt mellem dem, så hvis ikke forholdene er gode i den ene, så kan man jo lige kører til den anden - eller tage en dag i hver.
 
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 07:17
Tak for svar  ... 
 
Andre foreslag  .... ?? Hug
Til top
Peter Tjellesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tjellesen

Tilmeldt:: 02 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tjellesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 08:37
syntes at have hørt folk snakke om konge åen i forbindelse med stalling fiskeri. ved dog ikke præcist hvor den er geografisk placeret.
Til top
Thomas Dyekjær Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Thomas Dyekjær Avatar

Tilmeldt:: 04 Jul 2003
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas Dyekjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 09:50
Stallingerne i de jyske åer har haft det MEGET svært sidste vinter p.g.a. skarverne. Dead
I flere vandløb som f.eks. Kongeåen, Grinsted å; Fjederholt å og den øvre Gudenå er bestanden så godt som forsvundet eller i hver tilfælde meget stærkt reduceret ..... desværreCry... så et målrettet fiskeri på den lille rest, der er tilbage, bør efter min mening begrænses og som minimum foregå som 100 % C&R med modhageløse kroge.
Just so you know....
Hilsen
Thomas
Til top
Brian Rønnow Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Brian Rønnow

Tilmeldt:: 15 Jan 2008
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Brian Rønnow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 10:25
Hej Steen
Jeg ville nok tage til Grindsted å eller Holme å. Hvis i tager Grindsted så prøv Mølby-eg stykket.
 
Mvh
Brian
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2010 kl. 11:42
Og foruden Grindsted å, Holme å og Omme å, ligger Ansager å også lige i det område. Dér har jeg fisket en del, og sjældent er jeg gået tomhændet hjem. 

Det lader til, at der er kommet styr på den faunarourening af dambrugsregnbuer, der længe har huseret åen. Det har i hvert fald været min erfaring. Men jeg har ikke været derude i år, så jeg kender ikke til forholdene. 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres