Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Auktion/C&F Dubbingtwister

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Auktion/C&F Dubbingtwister
    Sendt: 17 Aug 2010 kl. 21:28
Vinderen af min auktion over en C&F Design Rotary Dubbing Twister har ikke meldt sig, og har ikke reageret på mine henvendelser.

Auktionen blev afsluttet den 13.8, og da vedkommende endnu ikke har henvendt sig, har jeg besluttet at lade den gå til næsthøjeste bud. Desværre kan jeg ikke længere se auktionen, men hvis vedkommende der havde næsthøjeste bud ser dette, så kan dubbingtwisteren erhverves for kr. 190,-

Med venlig hilsen
Lars Bentsen
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 21:42
Manden kunne jo være på ferie!!! måske han skulle have en chance, har før oplevet det sammeSmile
Bare en tanke

K&B
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2010 kl. 21:47
Du kan se mail adressen under dine indtastninger-auktion
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres