Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop Garanti+++

 Besvar Besvar
Forfatter
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop Garanti+++
    Sendt: 18 Aug 2010 kl. 08:30

Hej jeg vil lige dele en positiv oplevelse med jer.

Min Loop 3L vadejakke, som nærmede sig de 2 år, begyndte at tage vand indCry på skuldre og ryg.
Jeg havde købt jakken hos en webshop der nu var lukket, så gode dyr var rådne.
Jeg tog chancen og skrev til Loop direkte, der blev jeg mødt af nogle meget positive mennesker. Der svarede at jeg Bare skulle retunere jakken til dem, så ville de straks sende mig en ny Waimera jakkeSmile
Jeg fik en mail der forklarede at de havde haft rigtig mange reklamationer på de gamle Opti jakker og derfor havde de besluttet at opsige samarbejdet med fabrikken i asien og istedet begynde at producere jakkerne i Europa.
Jeg retunerede min jakke og kvitteringen og modtog 8 dage senere en ny Loop jakke. Den er kæmpefed og koster mere end det doppelte af hvad jeg havde betalt for min Opti, Det synes jeg er rigtig god stil.
Da jeg fortalte historien til min kammerat der kæmper med Simms, om et par waders der tager vand ind i begge benCry
Ja så blev han pænt overrasket, den besked han havde fået var at de ikke dækkede en vare der var mere end et år gamel, men han kunne betale 2x lapning, så skulle de nok ordne detAngry
Tillad mig lige at påpege at de waders var møjdyre og de er pt. 15mdr gamle.
 
For god ordens skyld skal der lige nævnes at jeg ikke har nogen aktier i hverken det ene eller det andet brand.
Men jeg blev så positivt overrasket over den behandling jeg fik, at jeg følte det var nødvendigt at dele oplevelsen, med folk der muligvis ender i samme situation som mig.
Alt for ofte oplever jeg at folk har købt katten i sækken, så når det modsatte er tilfældet, synes jeg at det er på sin plads at fremhæve dette.
 
Med tørre hilsenerSmile   
 
Wasp
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 09:12
Lækker beretning Smile
 
Det sjove er LOOP lige har skabt sig en trofast kunde der kommer til at bruge mange penge på deres grej i årene frem, så deres udgift er sikkert givet godt ud.
Simms har til gengæld lige mistet en....
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 09:35
Sådan har jeg det også med det.
Jakken koster jo ikke 3000kr for Loop, men for mig som forbruger var det hvad jeg skulle have betalt for den.
Så på den lange bane er det dem der har gjort den bedste handel og ikke migWink
Men jeg synes bare ikke at jeg har oplevet sådan en god service før, så det ville jeg lige dele med jer.
Til top
Nikolai Kaad Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nikolai Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Mariagerfjord, Randers, Djursland, Gudenåen og Mandalselven
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nikolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 09:56
Jeg har også oplevet fornem service fra Loop
 
Sidste år knækkede min gamle Loop Blueline 8124 sin bunddel i norge. Da jeg henvendte mig hos en dansk grejbutik (som stadigvæk forhandler Loop) fik jeg at vide, at serien var udgået og at der derfor ikke kunne skaffes en ny bunddel.
 
Derpå sendte jeg en mail direkte til Loop i Sverige, hvilket resulterede i at de sendet mig en ny bunddel for en samlet pris af 400 dkkr. inkl porto fra Sverige.
 
Ingen krav om kvittering og garantibevis på trods af at stangen er købt for 7 år siden.
 
Det syntes jeg sgu var iorden :)
 
Mvh
 
Nikolai
Til top
wasp447 Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Frank T

Tilmeldt:: 18 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frank T Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 12:38
Lige nøjagtig, Jeg oplevede selv at vente 7 måneder på en Reddington stangClap Det var så DEN fiskesæsson og desværre er det ofte det jeg hører fra folk der har haft reklamationer på grej.  I særdeleshed beklædning og stænger.
Til top
Jakob Øhlenschlæger Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
heelgrasper

Tilmeldt:: 19 Jul 2010
Geografisk: Grenå
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér heelgrasper Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2010 kl. 13:07
God kundeservice er bare en god forretning. Min kammerat har et par gange fået byttet tilskadekomne stænger i en grejforretning, selvom de temmelig åbenlyst ikke var "knækket under kast", men havde været i nærkontakt med en fod, et bagagerum eller noget tredje. Det betyder selvfølgelig, at han nu er utrolig loyal kunde i butikken. Det er så knap så god en forretning for biksen, fordi han har fået tiltusket sig voldsom god rabat, men alligevel.
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 17:25
har samme problem med min loop opti jakke og de vile også gerne hjælpe,
men jeg kan ikke finde min kvittering, så lidt skod
men ellers flinke mennesker hos loop
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 07:02
blev forresten tilbudt en ny Loop jakke til bra pris,
hvis ikke jeg fandt kvitteringen
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 17:03
Tilykke med din ombytning.
Jeg er også blevet hjulpet direkte fra Loop tackle.
Desværre fortæller alle disse indlæg mig med en hvis frygt, at der må være tale om meget vage sælgere--- altså vore danske forretninger med Loopgrej.

Hvor stiller det mig som forbruger?

Jeg vælger nok desværre et andet mærke næste gang, som tager deres ansvar som forretning og garanti ansvar seriøst. Dette kan så være opstået efter flere store forhandlere af Loop har valgt nye mærker,,, årsagen til dette vedrører jo nok heller ikke dette indlæg. :-)
Men ialt useriøse forhandlere ved garantisager ???
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres