Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hesselund Sø Camping

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole Fuglsang-Røge Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
multi

Tilmeldt:: 19 Maj 2009
Geografisk: fyn
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér multi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hesselund Sø Camping
    Sendt: 25 Aug 2010 kl. 08:43
Er der nogle der har erfaring med Hesselund Sø Camping, har tænkt at leje en hytte der i efterårsferien, til mig og mine to 11 årige drenge.
Evt. alternativer er velkommen.
Til top
karsten jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten.j Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten.j Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 09:21
Hej Ole
 
Bamsebo camping ved Ulstrup er en rigtig god plads, den ligger lige ned til Gudenåen, der er frit fiskeri, og en god legeplads.
 
Karsten
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 09:46
 Jeg har rigtig god erfaring med at benytte Hesselllund.
 
Min familie har gennem mange år benyttet pladsen, og vi har absolut været rigtig glade for de tilbud der er.
Fiskeriet er frit i Karup å, og der kan i perioder gøres gode fangster, trods mange mennesker.
 
P&T søerne er lige til at gå til, og vil man dyrke fiskeriet i områdets andre åer, er der rige muligheder.
 
Jeg synes at hytterne i er rigtig gode, og der er flere tilbud.
 
Vi har besøgt Hessellund gennem mange år lige fra tiden med fast plads og villa telt, og til flere ophold i de nye hytter.
 
For børn er der muligheder an mas, mine unger fik i hvert masser af kammerater, som er beholdt, også i deres voksne liv.
 
Mvh
P.K.
Til top
Hugo Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tobbs60 Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobbs60 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 17:50
Hej
 
Jeg har gjort min ankomst til den plads gennem 10 år... (mindst).
Rigtig fin plads, især for unger. Men også for en lystfisker, da pladsen i dag råder over ca. 3 km. fiskevand ved Karup Å.
 
God tur...
 
Mvh
/ hn
 
Til top
Kurt Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kma

Tilmeldt:: 04 Jul 2002
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kma Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 18:44
jeg er der som fastligger og ved derfor at pladsen er lukket i efterårsferien
mvh Kurt

Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 19:15
Kom der en del gange ( 5 år i træk ) da sønnike var mindre. Super fed plads med både lidt til den gamle fisketosse (mig) og krudtuglen (sønnike).. Om der er mange børn uden for "sæsonnen" ved jeg dog ikke, men nogle er der helt sikkert. Service og hygge er i øvrigt i top. Flinke mennesker der har pladsen. Så Thumbs Up fra mig

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres