Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage TCX 7126

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage TCX 7126
    Sendt: 25 Aug 2010 kl. 10:18
Hej alle.
 
Er der nogen derude der har erfaringer med en Sage TCX i 12´6  # 7 ? Jeg tænker mest på hvilken vægt I bruger på jeres skydehoveder ? Jeg ender nok med at købe én uanset hvad, men jeg er nysgerrig efter at høre hvilke vægte og længder folk bruger på stangen.
 
Mvh Klaus
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 11:29
Hej
 
Kanonstang - køb køb køb (den står pt på min "ønskeseddel").
 
Jeg prøvede den hos Brasholt og mener det var 26 gram - længde vel en "standard" - med andre ord et 8/9 hoved på de 10-10,5 meter.
Der er nok andre, som vil korrigere hvis jeg er helt i skoven på det :-)
 
Eneste anke på stangen (meget subjektiv) er bunddelen på håndtaget, hvor jeg altså ikke forstår hvorfor SAGE skal lave deres bunddele så "grimme" 
Til top
werner jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
loop

Tilmeldt:: 24 Aug 2004
Geografisk: bramming kommune
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér loop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 20:07
hej jeg har sådan en stang til salg hvis det har interesse brugt en med uudfyldt garantibevis , du kan kontakte mig på mail labri@get2net.dk.
mvh werner
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 20:24
Hej Klaus
 
Du har PM fra mig Smile
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 22:55
Hej Werner.
 
Tak for tilbuddet, men det var nu erfaringer jeg bad om, ikke tilbud Smile...
Jeg synes din er pris er noget for høj, og desuden ønsker jeg at bygge selv. Men tak alligevel.
 
Mvh Klaus
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Aug 2010 kl. 22:56
Hej Henrik L.
 
Jeg er helt enig, men tak alligevel.
 
Mvh Klaus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres