Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dårlig service

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Thomsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Thumsen Avatar

Tilmeldt:: 06 Nov 2008
Geografisk: midtjylland. djursland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Thumsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dårlig service
    Sendt: 27 Aug 2010 kl. 16:15
Min bror manglede et par waderse så vi kørte ned til grejbiksen i silkeborg for at kigge på hvad de havde. . vi havde en lang snak med gutten i butikken om vadestøvler, og han anbefalede og købe den i en størrelse så de lige passede for de udvidere sig...
så fiskede vi 7 dage i ca 10 timer om dagen og de sidder på total samme måde. .
bror'en undre sig selvføgelig og kontakter grejbiksen, der er også er noget med sokken på hans nye simms waders han synes virker underlig..
 
det eneste han for at vide er at " Det har jeg aldrig sagt"
 
tak for lort....
 
 
 
 
Til top
Per M Sørensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Per M Sørensen

Tilmeldt:: 01 Jun 2002
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Per M Sørensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 17:05
Hej Henrik
 
Nu ikke så sur min kære ven :-)
 
Men du har desværre helt ret!
 
De Simms støvler jeg havde med på turen er 2 numre større end jeg normalt bruger (har dem også mindre) da jeg syntes det øger komforten.
 
Per
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 17:40
jeg har også hørt rigtige dårlige ting og biksen i silkeborg   . ikke noget jeg vil nærmere ind på , andet en det handler om et købt spinnehjul , som larmer efter 3ture  og ingen garanti eller rep . de sagde det var hans egen problem
Til top
Kenneth Bjarnason Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FlueFreaken Avatar

Tilmeldt:: 08 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FlueFreaken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 21:47
Henrik->

Du har fuld returret da du har købt dine støvler under falske forudsætninger, og efter som ekspedienten har sagt det er det den forudsætning. Men hvis det havde været trykt på et skilt havde det ikke være falske forudsætning men blot en trykfejl. Desværre står i lidt dårligt stillet nu når han siger han aldrig har sagt det, men tag en snak med den butiksansvarlige og hør om i ikke kan finde en løsning.

Men det desværre et stort problem i denne branche, at kunderne bliver pumpet med løgn latin.

 

Redigeret af FlueFreaken - 27 Aug 2010 kl. 21:51
Til top
Torben Asfeldt Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
asfeldt Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2004
Geografisk: Herning
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér asfeldt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Aug 2010 kl. 22:32
Hej Henrik !
 
Jeg har også dårlig erfaring med Grejbiksen I Silkeborg. Sidste år ringede jeg fra Herning og forhørte om de havde en ganske bestemt jig - Savage Gear Cannibal, og jo det havde de - både størrelse OG farve!
 
Kørte med 120 km/t fredag eftermiddag fra Herning til Silkeborg, betalte p-afgift og nåede forretningen lige inden lukketid.
 
Den forretningsansvarlige jeg havde talt med i telefonen var taget til Mørrum på fisketur og Cannibal-jigs var der ingen af !!! De ringede fra forretningen til Mørrum, hvorfra det blev benægtet, at de telefonisk havde lovet mig, at de havde de pågældende jigs !
 
Det var en lang tur tilbage til Herning - kan du tro.
 
Gæt hvor mange gange jeg har handlet der siden - 0 !
 
Håber du får dine vaders byttet.
 
Hilsen Torben, Herning
 
 
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum