Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bedste regal kopi

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bedste regal kopi
    Sendt: 29 Aug 2010 kl. 09:22
jeg har bestemt mig for mit billige fluestik skal skiftes til et bedre stik..

havde kigget mig omkring og der er jo masser af fede og sikkert også gode stik..

men de fleste fra de kendte mærker koster i omegnen af de 2000 kr og opefter, og må indrømme at med de få fluer jeg binder vil jeg ikke give så meget for et nyt stik..

derfor har jeg fået øjnene op for regal kopi stikkene, men der er rigtig mange at vælge imellem, så hvilket skal jeg se nærmere på, og hvad skal jeg holde mig langt fra Confused


Til top
rene vangsbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René v Avatar

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René v Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2010 kl. 10:56
For at udvide dit binde univers, hvorfor vælger du så ikke et rotations stik, som feks. Danvice, eller andre i den kaliber? De kan efterhånden fåes til ingen penge Big smile
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2010 kl. 11:47
Jeg har slidt en Regal Kopi op på et lille år,så jeg ville se på noget andet end dem. Dead
Til top
Ib R. Larsen. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ibrl

Tilmeldt:: 03 Jul 2004
Geografisk: Vestsjælland.
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ibrl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2010 kl. 11:52

Hej Rene´.

Korsholm har et Regent fluestik til 199,00 som er en god kopi af Regal.

Venligst Ib.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Aug 2010 kl. 14:29
jeg har kigget på danvice, men flere siger kvaliteten af det ikke er for god..

og tager jeg fejl når jeg siger at regal kopierne kan drejes Confused

var egentlig meningen jeg ville ønske mig et godt stik i fødselsdagsgave, men binder måske 100-150 fluer om året som max, så på en måde synes jeg at renzetti og den slags er for dyre..

hvis man max vil give omkring 1200-1400 kr hvad skal man så vælge som rotations stik Confused
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum