Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saltstrømmen fra land

 Besvar Besvar
Forfatter
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Saltstrømmen fra land
    Sendt: 04 Sep 2010 kl. 18:05
Hej med jer

Min far er oppe ved Saltstrømmen ved Bodø lige nu. Han ville blive meget glad, hvis han kunne få lidt info om nogle gode kystpladser.

Er der nogen herinde på 123nu, som har en konkret henvisning? Gerne en adresse, som kan søges på TomTom'en. Eller en kørselsanvisning.
Måske også, hvad der kan fiskes efter på stedet..

Kort sagt, al info er velkommen.

De næste par dage kører mine forældre sydover mod Danmark.
Et par gode pladser på vejen ville ligeledes være meget velkommen!
Evt. et sted, hvor han kan fiske efter nogle af de undslupne burlaks, så han kan gøre elvene en tjeneste..

Jeg sender ham et link på tråden, hvis der er positiv respons.
Til top
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2010 kl. 22:55

hej

Min familie og jeg har lige været der oppe i juli og vi fangede masser af fisk fra land Smile

imellem de to broer er der en lille ø, hvis vi bruger den som udgangspunkt er det lidt nemmere at finde ud af

til højre for øen er der ca 8-10 m dybt og der er et fint fiskeri efter alm og rødtorsk de fleste vi fik lå mellem 1,5 og 3 kilo  den største på 4,75 kg

til venstre for øen er der en lille træ platform man kan stå på og neden for den kan man også stå, her er der væsentligt dybere og her er chancen for større fisk også tilstede, men de kan være svære at få op, fordi de borer sig ind i tangen, da der er meget stejlt(dybt) lige foran  

her fik vi mest sej, men også en håndfuld fine makreller     der er fin mulighed for at komme derned med bil  når man har passeret den lille bro kan man køre ind til højre og følge vejen hele vejen ned til vandet , der er masser af andre steder  man kan stå men der har vi endnu ikke prøvet
 
knæk og bræk til din far Big smile
 
hilsen Flemming
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2010 kl. 23:17
Takker! Det bliver sendt nordpå med det samme. De er på en campingplads med netadgang.
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Sep 2010 kl. 23:33
Hvis der er andre, som har noget at byde ind med, er I hjertens velkomne.
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2010 kl. 10:21
Google er din ven, prøv at søg på "Bodø saltstrømmen," og en masser dukker op.
Til top
Willy Dannevang Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
dannevang1 Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dannevang1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2010 kl. 10:24
Jeg har fundet lidt på 7days.dk og andre sider. Meeen vejret er temmeligt surt deroppe lige nu, så en god anvisning ville være perfekt. Jo, jeg er også bekendt med vennen google, CarstenWink.
Til top
Erik Thonke Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Thonke

Tilmeldt:: 26 Okt 2008
Geografisk: Slagelse, vest- og sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Thonke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Sep 2010 kl. 19:31
Hej Carsten !
Jeg var deroppe sammen med 5 andre gutter i efterårsferien 2009. Det er en helt fantastsk oplevelse og der er flere gode pladser, men der hvor vi havde størst succes var lige på den anden side af den store "bue" bro der ligger en lille gul kirke på højre side... drej med der og følg vejen ca. 750 m. til et lille bådeskur. Derfra kan man gå på klipperne og udvælge en god plads. Godt at fiske med røde kastepirke på ca. 40 - 80 g. Der er MASSER af sej !
 
God fornøjelse !
Mvh. Erik T. Wink
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres