Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

scierra 1 1/2 hånds

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: scierra 1 1/2 hånds
    Sendt: 06 Sep 2010 kl. 15:21
Noger der har en EDP, HMS, HM2 eller andet fra scierra.
 
Under 12 fod og til havørred.
 
Tænker på om der er nogen der har set dem på tilbud nogle steder, eller en der sidder med en som ikke bliver brugt..
 
Vh
 
Lars
Til top
Per Fischer Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Skalledræberen Avatar

Tilmeldt:: 12 Nov 2002
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skalledræberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 16:16
Hej Lars

Jeg har fisket med Scierra Fly lite 11,2 #7/8 og det er en ganske udmærket stang der underhåndskaster fint med de 20g. som de skriver. Jeg har brugt den til det lettere laksefiskeri samt havørred i åen.

Jeg tror at Scierra skævede en del til Sage Z axis da de lavede stangen.Wink

Har nu anskaffet mig en Zpey Switch Z1, så den Flylite er lidt i overskud. Men der kan du henvende dig til min email adr. hvis det er (pecf@tiscali.dk).

Bedste hilsner

Per Fischer

Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 16:49
se www.lionfish.dk
 
 
mvh Jørn
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Sep 2010 kl. 18:40
Hej Jørn.
Når du henviser til din hjemmeside, kan du så ikke lige linke direkte til stangen/stængerne?
Det gør det hele lidt nemmere ;)
 
Tak.
Jan
Til top
Ronny Lagoni Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny Lagoni Thomsen Avatar

Tilmeldt:: 22 Jul 2005
Geografisk: Vejle/Grindsted/Kolding/Skjern/Haderslev/Varde
Status: Offline
Beskeder: 171
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny Lagoni Thomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 00:29
Hej Lars

På nuværende tidspunkt er der tre stænger i scierra stangrække der dækker det ind du spørger til:

Flylite 10,8 klasse 6/7 switch (den bruger jeg selv meget og er vældig glad for)
Flylite 11,2 klasse 7/8 switch
Flylite 11,8 klasse 7/8 tohånds (denne stang har jeg brugt meget i år og er blevet enormt glad for den - den er stærk, let og meget præcis (forudsat at du også selv er det selvfølgelig ;-) )

Du er velkommen til at skrive til mig, hvis du har brug for yderligere info - jeg kan fanges på kontakt@fluefiskeskolen.dk

Med venlig hilsen

Ronny Lagoni Thomsen
www.fluefiskeskolen.dk

Til top
Lars Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fuld_fleks

Tilmeldt:: 07 Sep 2010
Geografisk: Aabybro
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fuld_fleks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 11:50
Hej
 
Jeg ved de har et par Scierra HMS vII 11'9" til 1.999,- hos Jægeren og Lystfiskeren i Ålborg.
 
Det er bare gribe knoglen og tale med Dennis på 98 13 94 00 Wink
 
 
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 18:40
hvad klasse er det
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Sep 2010 kl. 18:42
Sidst, jeg var hos Go-Fishing i Odense havde de 11,8 fod HMS v. II klasse 7/8, prøv at gi' dem et ring.
 
/Jan
Til top
Lars Jakobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fuld_fleks

Tilmeldt:: 07 Sep 2010
Geografisk: Aabybro
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fuld_fleks Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2010 kl. 07:26
Hos Jægeren og Lystfiskeren er det en HMS vII 11'9" #7/8
Kastevægt 19 - 21 gram
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2010 kl. 14:19
Hej alle.
 
Tak for de gode svar, det er en brugt pind jeg er på udkig efter.
Ville gerne købe en zpey stang, men prisen er jo sindsyg.. håber jeg finder en fornuftig stang.
Fly- liten må nok blive det mest realistiske i min verden.
 
VH
 
Lars.
 
Ps. tak Ronni for den positive indstilling du har. Fik desværre kun set laksen i Varde å, ingen krogning.. Men sikke et smukt sted i fisker på.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres