Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

A Jensen

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: A Jensen
    Sendt: 09 Sep 2010 kl. 21:34
Hey. Så skete det der ikke måtte ske. Min næsten nye A. Jensen Argon 8' #8 knækkede. 

Så sidder man der midt ude på søndersø og stangen var købt i tackleshop, så der kunne jeg ikke lige køre ud med den. 

Jeg hiver min iphone frem. går ind og A. Jensens hjemmeside og finder deres telefonnummer. Ringer dertil og får fat i selveste Hr. A Jensen. (FEDT!!!) jeg forklarer ham situationen og han svarer stille og roligt. "Det var søndersø? Det er jo fint, har du mulighed for at komme til Hillerød?" Det havde jeg. Kunne jo ikke fiske mere Wink 
Jeg kørte derop til ham og han så på stangen og sagde, det var jo en sand reklamation godt du har livstidsgaranti på stangen. 1 minut efter stod jeg med en ny del i hånden. faktisk kun en time efter jeg kom til at knække den. (endnu mere FEDT!!!) 

ca et kvarter efter var jeg på vej tilbage til søndersø med min dejlige fluestang i god behold. Det var fantastisk. 

Jeg ved godt det ikke er det samme for en nordjyde der er afhænig af at skulle vente lidt, men det var fandme i orden service. 

Jeg vil lige sige at jeg har haft mange stænger igennem tiden og nogle er knækket nogle er ikke. Jeg tror ikke på at prisen eller navnet er ensbetydende med om en stang kan knækkke. Jeg tror alle kan under de rette forhold.

Jeg er super glad for min stang - den er så fed til gedderne - og nu er jeg endnu mere glad for at jeg købte dansk og dermed forkortede evt. reklamationssager med mange uger.

tænk lige over det næste gang du skal investere i ny stang.
Hvis uheldet er ude, tager det tit lang tid at få det fikset med amerikanske og engelske producenter, mens danske og skandinaviske kan være hurtigere.

Jeg ved bare, at med hvad der virker til at blive nogle korte geddesæsoner  herhjemme er det rart at rette fejlen hurtigt hvis uheldet er ude.

Tak til Henrik Agerskov Jensen for ualmindelig god service. og tak til mig selv fordi jeg købte DANSK Wink

P.s. er der andre der har fisket med A. Jensen stænger?
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 21:43
Jeg har massere af A.Jensen stænger .... Har nu været i Henriks testteam siden starten.... Super gode stænger .....Især de nye Argon stænger , de er super fede til gedderne ....de kan jo kaste med en halv rotte uden det mærkes....

Super godt og høre om din service ... men det kommer absolut ikke bag på mig .. Henrik er en super rar og serviceminded  fyr  ....

God fornøjelse med din stang 
Steen  T 


Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 21:49
Sådan en A Jensenstang må da være noget lort siden den knækker på første tur.
Kan godt forstå at de skynder sig at bytte den.
Jeg fatter simpelthen ikke hvordan det lykkes jer medfiskere gang på gang at knække jeres danske eller tyske eller svenske stænger.
Mine stænger er en blanding mellem billige og lidt dyrere stænger, de bliver ikke skånet men til dato har jeg dog aldrig øvet så meget vold på en stang at den er knækket.
 
Jeg finder ikke at det er specielt flot at sælgeren bytter en stang med en produktionsfejl, det er sq en selvfølge hvis grejet ikke er i orden
 
/frede
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 21:56
Frede

Ja, for alle andre mærker kan da selvfølgelig ikke knække på første tur!!????

Hold dog op. Manden er glad for sin stang, og den service han har fået!
Længere er den ikke!
Til top
Allan Baadsgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ABP Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2006
Geografisk: Silkeborg/Midtjylland/mariager fjord/østjylland
Status: Offline
Beskeder: 192
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ABP Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 21:59
Hej Mads

Superfed stang du har dig der!Wink

Har selv en magen til. Er voldfed til gedder! Føles som en #5 stang, men kan losse en grilkylling langt ud i horisonten!!

Synes det er rigtigt fedt at gå med en stang, som kan så meget, og så veje 38 gram mindre end min anden (alt for dyre)high-end fluestang.

Mvh Allan
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 23:02
Jep. Er selv super glad for den. 

Det var ikke første tur. Det var en tur ud af mange! Alle stænger kan knække, det kommer bare an på hvor stor en klovn der har den i hånden - og hvis du finder en producent der kan kigge på klingen og se igennem kulfiberen og finde en svaghed, så tror jeg du har fundet en producent der lyver Big smile Men kom en tur til søndersø og lad mig fiske med din stang, så ser vi om du kan have en ny stangdel hjemme fra producenten lige så hurtigt som jeg kan med A jensen Wink

og til Allan Baadsgaard. Den vejer ikke en skid, men alligevel ikke 38 gram... Den vejer 90 gram. Det er stadig fu..ing let for en klasse 8 stang.

Nu fortæller jeg heller ikke hvordan stangen i grunden knækkede, men det er heller ikke det er aktuelt. Det der er aktuelt for mit indlæg er at jeg synes jeg fik en rigtig god service. 
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 23:07
Jeg synes det er en dejlig stang. Har haft den med ude rigtig mange gange i løbet af den tid jeg har haft den. 

Alle stænger kan knække. Prøv og slå en tråd op med "har du nogensinde knækket en stang" og jeg tror du får rimelig mange svar.

Min pointe var heller ikke det at den knækkede. Det var at servicen var i top fra PRODUCENTEN. Jeg købte den jo ikke af A. Jensen, men hos Tackleshop. Hvorfor kørte jeg så ikke til tackleshop? De er jo lukkede! 

Kan du knække din stang og så have en ny del en time efter? Det tror jeg ikke.


hvad mener du med "medfiskere" 


Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2010 kl. 23:10
Jeg kan hverken læse eller skrive i dag.

Undskyld. Den kan selvfølelig sagtens veje 38 gram MINDRE end en anden stang.

Jeg fik en besked om at jeg spammede så prøvede jeg at skrive et nyt indlæg som blev noget helt andet end det første, men de er fine nok begge to Big smile
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 06:32
Citat: ABP

Frede

Ja, for alle andre mærker kan da selvfølgelig ikke knække på første tur!!????

Hold dog op. Manden er glad for sin stang, og den service han har fået!
Længere er den ikke!
 
Jeg tror der er mange der er nogen svin ved deres grej. I min fiskeforening kender jeg ikke EN der de sidste 10 år har brækket en stang ved fiskeri. Men her på sitet er der konstant en der skal have byttet sin stang fordi den er brækket, det lyder underligt.
 
reklamefis det er hvad tråden er, og hvis man så tilfeldigvis lige er testfisker for "firmaet" så skal man jo også lige påpege det samme.
 
Men en stang der knækker ved almindelig praktisk fiskeri er en lortestang som man efter min mening aldrig skal købe, uanset om man får den byttet.......
 
"Det er så bare min mening, længere er den´så ikke"
¨/frede
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 07:02
Frede ....
Jeg har også haft Sage stænger der er knækket  ....
Er de så lorte stænger .... nej vel  ...  men så snart det er et mærke som ikke er så kendt eller stort så er det lorte stænger....
Kom ind i kampen ... Jeg har fisket med flue i snart 25 år  ..har da knækket nogle stykker  ... både billige men så sandelig også de dyre stænger  ....
Det kan simpelthen ikke undgåes med tiden ....
Og ja ...nogle knækker måske aldrig en stang hvor andre knækker flere  ... det kommer jo an på så mang tid  ...
 
 
Steen


Redigeret af SoftboyDK - 10 Sep 2010 kl. 07:03
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 07:03

Sikke en mukke du er Fredriksen, det lyder til du er udelukkende spinnefisker , og den med at der ikke er brækket en  stang i den butik du handler,  i de sidste 10 år må skyldes butikken intet sælger. Fluestænger og især de stive pinde, ved kysten kan alle knække selv de dyre Amerikaner stænger,  derfor er det også super når man har en stang med livsvarig garanti. Og den serivice, der nævnes er da  i toppen, for så hurtig ekspedition.

Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 08:08
Citat: limfjord

Sikke en mukke du er Fredriksen, det lyder til du er udelukkende spinnefisker , og den med at der ikke er brækket en  stang i den butik du handler,  i de sidste 10 år må skyldes butikken intet sælger. Fluestænger og især de stive pinde, ved kysten kan alle knække selv de dyre Amerikaner stænger,  derfor er det også super når man har en stang med livsvarig garanti. Og den serivice, der nævnes er da  i toppen, for så hurtig ekspedition.

YATZY! Lad os da endelig gøre emnet til endnu et opgør mellem fluefiskere og spinnefiskere - det var det vist en ret generaliserende bøvs du kom af med der, hva CarstenOuch Prøv evt. at tage et kig på mandens profil og find så ud af, at han fisker både spin og flue.
 
Nok om det - Frederiksen, du skulle vist bare været blevet i din seng i dag med det humørWink
 
Alle har vist på et eller andet tidspunkt i deres liv knækket en stang, mon ikke.
 
 
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 08:10
Han skrev fiske FORENING ikke forretning ;) Ikke at det lyder mere sandt af den grund....
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 08:35

Ole, det var ikke for at køre en debat flue/ kontra spin. Jeg fisker ligeså meget spin som flue min ven. Det jeg ville gøre opmærksom på men som åbenbart ikke blev modtaget, er at de tynde pinde man bruger til fluefiskeri på kysten, er ofte meget stive i det, og er derfor ikke så eftergivende som feks en kraftig å-fluestang med medium aktion, eller en spinnestang. Men selv en spinnestang knækker, ja vist. og også en krafig tohåndflue, men tror ikke de er så udsatte som feks de lette kystpinde. Ole jeg, er ikke tilhængere af den der, dem og os, flue versa spin, da jeg i vid udstrækning dyrker begge dele, og ikke kan se det ene er "finere" end det andet.

 
 


Redigeret af limfjord - 10 Sep 2010 kl. 08:38
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 08:40
Esben: tak, jeg læste det som forretning, men det kan jo være manden har rettet i sit indlæg.  Eller også var der for meget øjnsøvn i mine øjne LOL
Til top
Mads Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MadsAndersen Avatar

Tilmeldt:: 03 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MadsAndersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 10:49
/frede

Så må det være fordi du ikke lige har spurgt dem om hvor mange der har knækket en stang, eller også er det fordi i fisker tørflue med #12 

Jeg skrev det absolut ikke som en reklametråd. 

Du glemmer at det eneste jeg ville med mit indlæg var at pointere at jeg fik verdensklasse service, så noget der fik fra at være en meget dårlig oplevelse, blev en god oplevelse. 

og mht. om jeg behandler mit grej som et svin.... Jeg bruger det nok bare hver eneste gang jeg har chancen for at slippe for arbejde og kæresten! 

Men alle stænger kan knække. og det vil de fortsat gøre i mange år endnu.


Til top
Holmstrøm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Holmstrøm Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Holmstrøm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 10:56
Hey, alle stænger kan knække.....
 
Der vil altid være en mulighed for struktuelle svagheder i selve det materiale stangen er lavet af.
 
For ikke så lang tid siden pakkede jeg en helt ny shimano speedmaster ud nede på selve stranden... Efter ca. ti kast knækker den lige over samlingen....
 
Det var jeg jo ret utilfreds med men da jeg fik den sendt til reperation hos grejhandleren, viste han mig at kulfiberen var betydeligt tyndere på det sted hvor stangen var knækket.
Dette må vel siges at være ret hændeligt og ikke noget man kan vurdere selve mærket på.
Til top
Nick Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
qwer

Tilmeldt:: 20 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 130
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér qwer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 13:02
Frederiksen du forsvare en bandit der vil snyde andre for 8000.- for en ubruglig webshop med næb og klør, men når en forhandler giver god kundeservice så skal han nakkes. Shocked

Det lyder mest af alt som om du bare vil være på tværs ......


Redigeret af qwer - 10 Sep 2010 kl. 13:03
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 16:36
Citat: limfjord

Esben: tak, jeg læste det som forretning, men det kan jo være manden har rettet i sit indlæg.  Eller også var der for meget øjnsøvn i mine øjne LOL
 
Det må så have været søvn i dine øjneWink
Hvis der er rettet i et indlæg, vil det kunne ses i bunden af indlæget! (se forneden)
 
 
Mvh
Henning


Redigeret af Henning - 10 Sep 2010 kl. 16:38
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 17:39

Tak Hr. Mikkelsen så lærte jeg lidt der Smile.

Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2010 kl. 18:45
Selvfølgelig ryger der en stang ind imellem, og det er da kun glædeligt at servicen var i top i dette tilfælde - personligt har jeg nu også altid fået byttet mine omgående, enten via butik eller grossist.
Min egen erfaring siger helt klart at laaangt de fleste af mine uheld har været, i nævnte rækkefølge ;

- Fald med stang.
- Lukke bagagerummet med stangspids ude.
- Køre forsædet tilbage mens stang står bag sæde
- Rørflue rammer stang under kast, og laver en usynlig skade, som udløses senere.

Herudover har jeg en enkelt stang som stort set består af reservedele pga talrige brud under reelt brug... Desværre netop den jeg kaster mest ubesværet med..
Det ER sgu nok en lortestang, men den har efterhånden så meget "historie", at den nærmest føles som en forlængelse af min arm..
Jeg glæder mig allerede til at bruge den igen, når jeg liiige har fået byttet midtersektionenSmile
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 08:22
enig i at de fleste stænger knækker under andre omstændigheder end fiskeri, har dog prøvet for mange år siden at en spinner på 2gr. sad fast i et træ og ramte stangen, heldigt at det ikke var mit øje og stangen knækkede.
Til top
Robin Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rob.

Tilmeldt:: 25 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 113
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rob. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2010 kl. 08:27
Sage, Winston, Helios, Thomas & Thomas, Scott, Hardy, Guideline,G.Loomis, TFO. Er bare lige nogle af de stænger som jeg har set været knækket mere end en gang, og jeg har da set en del i min tid i Grej branchen, der kan selvfølgelig være en fejl i alt selv i biler i millionklassen er der fejl i, her vil jeg blot konstatere at prisen ikke altid er garanti for kvalitet og ufejlbare stænger.

Jeg forstår ikke helt at en person kan fare sådan i flint over en positiv oplevelse en anden person har haft, vær dog glad på personens vegne og så er det dar super godt at der også kan komme positive indlæg her på siden WinkBig smile

Kan i alle have en rigtig god weekend & kom så ud og fisk.

Hyggelig hilsen
Robin.
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Okt 2011 kl. 12:23
Fik købt min A.jensen Argon i tirsdags.. så ville jeg teste den idag.. det er en 10" #5 4delt, kaster skønt og alt det. og hev da 7 fisk op.. men ved 8 fisk knækkede den simpelthen lige ved det 3 led. Så nu har jeg sku afleveret den tilbage og venter på svar..

Redigeret af Gulvmanden:) - 22 Okt 2011 kl. 12:25
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres