Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sassntz-Rønne

 Besvar Besvar
Forfatter
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sassntz-Rønne
    Sendt: 12 Sep 2010 kl. 11:33
Kære venner !
Køretid til færgen i Sassnitz ?
Beklager hvis jeg stjæler jeres tid, og dette spørgsmål ligger lidt i grænseland i forhold til dette forum, men da jeg skal til Bornholm for delvis at fiske lidt så går det forhåbentlig ?
For år tilbage var det svært fremkommeligt at køre til færgen i Sasnitz / Rügen men det er mange år siden jeg har været den vej, derfor er der nogen der ved om man stadig skal påregne at skulle bruge 1 -2 timer gennem Stralsund for at komme til øen Rügen ?
Eller er broen / vejene omkring Stralsund blevet bedre, og trafikken dermed også bedre afviklet ? Vi skal rejse på en en lørdag, og skal være ved færgen kl. ca. 10.45 ?
 
Håber en af jer kære forum fiskere har været den vej over til Bornholm, og vil dele jeres erfaring med mig ?
 
På forhånd tak, og knæk og bræk derude !
 
Mvh. Jim
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2010 kl. 18:52

Uha om lørdagen så forvent kø regn du bare med 2 timer. Vejen fra Stralsund til færgen er ikke lavet om kun lige broen over sundet er ny men på fastlands siden er der motorvej der var da jeg var i sommers. Der var kø på motorvejen for at komme til Rügen.

chr
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2010 kl. 06:35
Hej Chr. !
Tak for svaret !
Uha, det lyder ikke så godt, så skal man godt nok tidligt hjemmefra ;-)
Jeg ved ikke om sommeren er mere traffikeret, jeg skal afsted i uge 42, måske er det lidt bedre der, men man tør jo næsten ikke tage chancen !
Måske er der en eller anden der har været forbi for nyligt ?
 
Mvh. Jim 
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2010 kl. 08:38
Her er hvad Bornholmtraffikken skriver :

Hej Jim

Tak for din henvendelse. Vejene skulle være blevet meget bedre nu, end for 10 år siden, men hvor lange køer der er når du skal rejse, kan jeg ikke sige noget om. Jeg vil anbefale dig, at køre hjemmefra i god tid i så fald, der skulle være lange bilkøer.

Med venlig hilsen

Gitte Pihl

Bornholms Trafikken

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres