Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

det trals.

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: det trals.
    Sendt: 14 Sep 2010 kl. 23:40
jeg ved ikke lige hvor jeg skal ligge dette emne henne så det må flyttes vis det er. jeg har idag hværet i åen igen igen. og havde den oplevelse at 3 unge drenge var ude og fiske men de overtråde flere regler og senere gik det så op for mig at de faktisk havde taget en fisk som jeg formoder var under mål. desvære var det forsendt det gik op for mig. og har hælder ikke mødt nogen kontrol der ude jeg valte at forklare dem de regler de havde overtråt og gav dem cancen til at komme hjem og få købt kort er dette rigtig eller forkert gjort af mig?
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 06:55
Hej
Jeg mener at, vi alle har pligt til på en ordentlig måde, at vejlede de unge stille og roligt. Nøjagtigt som i mange andre af livets forhold. Tag dem stille og roligt på en overbærende - pædagogisk - diplomatisk måde, så går det nok 99% af gangene.

Et eks. som er 5 min gammel. Min søn er næsten lige blevet 18 år. Han fortalte lige at Ham og nogle venner var ude med fiskestangen på en mole i går og hyggede sig gevaldigt. Jeg spurgte så om han havde et fisketegn............øh fisketegn sagde hanShockedConfused.....skal man have sådan et på en mole?????
Jeg vidste slet ikke han gad at fiske.

Simpel uvidenhed, som jeg naturligvis skal informere ham om, samt lige en række andre ting jeg kom i tanker om. Efterfølgene vil jeg pakke noget grej til ham, med noget info til ham/dem om fredninger - mindste mål osv og fiskekortet køber jeg til ham i dag..Wink (så er jeg sikker på han bliver udstyret med et). 
Moralen må være.....vi kan ikke være bekendt, at lade andre kvaje sig uden at sige det til dem.

Mvh Jesper
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 07:07
Thumbs Up
Til top
brian pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mc grecor Avatar

Tilmeldt:: 23 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mc grecor Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 08:44
Indlæg fjerne grundet upassende sprogbrug!


Redigeret af laah123nu - 15 Sep 2010 kl. 11:20
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 19:00
ja så har jeg også taget det på den rigtige måde da de selv godt kunne se det store problem og virkede også taknemelige over jeg fortalte dem det.
Til top
Bo Graversgaard Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
bgn

Tilmeldt:: 19 Maj 2010
Geografisk: Bramming
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bgn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 21:17
Thumbs Up
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2010 kl. 21:25
Jeg plejer at tage et billede af dem med mobiltelefonen i deres udåd, hvorefter jeg forklare dem reglerne og gør dem klart at fælden klapper næste gang. Endnu har jeg ikke mødt nogen, som ikke har taget det pænt og rettet ind :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum