Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spinnehjulet Red Arec fra SPRO

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Revjægeren Avatar

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Østsjælland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Revjægeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Spinnehjulet Red Arec fra SPRO
    Sendt: 18 Sep 2010 kl. 10:00
Er der nogen som i længere tid har afprøvet Spinnehjulet Red Arec fra SPRO og kan oplyse om kvaliteten af hjulet og om det kan tåle hårdt saltvandsbrug som grejnyheder i Fisk&Fri nr. 7 skriver.?
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 10:24
Jeg har brugt mit i et par år nu. Jeg kan kun anbefale det.
Jeg griner lidt af andre ikke tør prøve det men sådan er det nok når man lever i "shimanoland". Jeg ved ikke om der er en dansk impotør af SPRO men jeg tog mit hjem England valgte mede udgaven der er spolen ikke så dyb. Har købt et ekstra i Tyskland til 68€. Størrelsen jeg har er 10400
chr
Til top
allan winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aw

Tilmeldt:: 28 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 11:14

Det ser ud til at firmaet "Protackle" i Randers fører hjul fra SPRO. Jeg kan dog ikke finde det omtalte Red Arec.

Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 11:15
Jeg har et Blue Arc (modellen under red Arc).Dejligt solidt hjul. du kan se min anmeldelse af det her
http://www.lystfiskerens.net/index.php?option=com_content&view=article&catid=27:spinnehjul&id=331:SPRO-Blue-Arc-8300&Itemid=82
der er også et billigt Black Arc her
SPRO har nogle fremragende og prisgunstige produkter,der er voldsomt populære i Tyskland , Holland og nu også England.Der er desværre ingen grossist i Danmark mere pt.,men vi kan jo håbe der kommer en nyBig smile
 
Held & lykke med dit køb. Jeg er næsten 100 % sikker på du ikke bliver skuffet.
Til top
allan winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aw

Tilmeldt:: 28 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 11:17
UPS
 
Protackle er hjemmehørende i Egå, men har åbenbart også reference til Randers Jagt og fiskeri
Til top
Michael Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Revjægeren Avatar

Tilmeldt:: 05 Okt 2007
Geografisk: Østsjælland
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Revjægeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 13:02
Tusind tak for jeres svar og har læst testen hos Jens. Som man kan se i Fisk&Fri nr. 7 side 12-13 kan man købe det hos Jan&Bo, Go Fishing, J&F, Hunters House, Korsholm m.fl. Så jeg vil ud og købe det.Prisen lyder kanon kr. 900-1000. Jeg Er nemlig lidt utilfreds med Fireblood 2500.
Til top
Rene B jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
reado Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: SJ
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér reado Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 13:19
jeg vil også sige super hjul og bruger det selv.. det har en god bramse.. 


Til top
Rene B jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
reado Avatar

Tilmeldt:: 24 Okt 2006
Geografisk: SJ
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér reado Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 13:21
btw der kommet en grossist i danmark.
Til top
danny rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
danny rasmussen

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 117
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér danny rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 14:52
du kan få den i str 10200 til 799,-

http://grejkælderen.dk/?page_id=3&category=98&product_id=402
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 20:14
Her er lidt video med den.....selvom det ikke er meget videoklippet giver af info.
Til top
Michael Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michlar Avatar

Tilmeldt:: 20 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 310
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michlar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2010 kl. 20:26
hov .......glemte også lige denne: http://www.spro.nl/catalogus2010/UK/flash.html#/8/
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 08:01
Til top
Erik Thonke Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik Thonke

Tilmeldt:: 26 Okt 2008
Geografisk: Slagelse, vest- og sydsjælland
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik Thonke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 14:17

Går selv og overvejer dette Qualitäts hjul fra SPRO. Skulle I være så heldige at bo nær det Vestsjællandske så forhandler Neptun Lystfiskerbutik i Ruds Vedby SPRO og altså også SPRO Red Arc.

God fornøjelse og knæk og bræk derude !
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 17:38
Glemte lige at nævne, at Red Arc har sin helt egen hjemmeside. Vist ret sjældent.SPRO har ikke lavet om på modellen i 6 år.Det lyder for mig som stor tiltro til sit produkt.
http://www.spro.nl/redarc/UK/redarc-uk.html
Til top
René Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
UL tossen

Tilmeldt:: 16 Aug 2010
Geografisk: Sakskøbing
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér UL tossen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2010 kl. 14:28
Jeg har brugt Red Arc i et par år nu til bombarda på kysten og jeg er rigtig glad for det
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
JRK Avatar

Tilmeldt:: 16 Feb 2006
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 354
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JRK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Dec 2010 kl. 16:04
Med et Spro Red ARC får man da fiskepladsen for sig selv for hold kæft hvor er det grimtOuch
 
Nå, smag og behag er jo forskelligt mne jeg falder over en ting i det katalog der linkes til.
 
Hjulet har fået flere priser helt tilbage i 2004. det må jo betyde at SAMME model har været på markedet i 6-7 år. Det kunne andre lære af i stedet for at komme med ny model hvert år.
 
Spændende ser det ud på trods af designet.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres