Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emå

 Besvar Besvar
Forfatter
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Emå
    Sendt: 19 Sep 2010 kl. 13:30
 
Kunne være så fedt at få lov at dyppe fluelinen i EmåSmile, og fiske efter deres store havørreder!!
 
Men er der nogen der kender priser, og hva disse indeholder? Gerne tips om hvilke fluer/liner der bruges og standpladser!!
 
 
Til top
Jonas Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
yojonas

Tilmeldt:: 14 Nov 2005
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 104
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér yojonas Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 13:39
Hejsa. 

Jeg tilbragte en uge i en ødegård i nærheden af Emå i sommer. Jeg fiskede den to gange. Men der var næsten intet vand i åen grundet tørke, så det var ikke en succesoplevelse. Forholdene har forhåbentligt ændret sig markant, for da jeg var deroppe, var der ingen strøm i åen, og den indbød mest til tørflue og små nymfer.

Men det stræk, jeg fiskede på, kostede 60 SKR om dagen - så det er jo ingenting! Kortet købte jeg ved turistinformationen i Hultsfred. 


Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 13:53
Sorry, glemte at skrive hvor i Emå. Mente selvfølgelig stykket på Ems Herredgård.
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 14:04
Hér er et link. Der står godt nok ikke priser, men der er mulighed for via linket at få kontakt dertil, og så kan man jo skrive og spørge!

http://www.emsherrgard.com/SE/default.asp
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 14:15
Takker Bo, kender godt siden, ville bare lige høre på dette forum!!!!
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2010 kl. 18:06
Hej Ole
 
Efterårfiskeriet er besat og slutter jo også snart. Ansøgning skal være inde inden 1/6.
Du kan søge om forårsfiskeriet inden 1/2.
Prisniveauet er ca. 1000 sek pr. dag + 400 sek pr. dag for overnatning.
Regn med at de, som har fisket før, får fortrinsret. Regn tillige med at de, som har fisket en del deropppe, vil få de bedste tider. Helt som det bør være efter min mening.
Pøj pøj med det.
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres