Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Spinnehjul.

 Besvar Besvar
Forfatter
Aslak Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Aslak

Tilmeldt:: 07 Jul 2010
Geografisk: Dalby
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Aslak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Spinnehjul.
    Sendt: 20 Sep 2010 kl. 13:45
Hej.

Skal have nyt hjul. Bruger en Abu garcia conolon 9" og fireline. Fisker på kysten med blink og bombarda. Vil ofre omkring 700 kr. Har kig på et abu garcia sorön stx 20 som jeg kan få til 650 kr.

Kan i anbefale det hjul eller er der andre er er bedre til prisen?

Aslak. :)
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 13:48
Kan kun anbefale ABU's Sorön hjul. Har fisket både med SX og STX uden problemer.
 
Til kystfiskeri vil jeg dog gå en størrelse op til 40. 20'eren forekommer mig noget klejn..
 
Hvor kan du få den for 650 kr?
 
/M
Til top
christian dyhrberg Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
dyhrborg Avatar

Tilmeldt:: 12 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 62
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dyhrborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 14:53
har selv et Abu Sorön sx 20 og syntes det er rigtig godt. men jeg syntes også at det skulle være et 40 til kysten men ellers er det rigtig godt! Smile
Til top
Aslak Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Aslak

Tilmeldt:: 07 Jul 2010
Geografisk: Dalby
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Aslak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 15:30
Tak for svarene. :) 

Jeg har fundet et lettere brugt. Men det er i 20. Men det kan godt være det bliver for småt. 

Kan i anbefale andre hjul til omkring de 700 kr. ? 
Til top
kenneth nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskeren321 Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Geografisk: horsens / odens
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskeren321 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 16:38
Citat: Aslak

Tak for svarene. :) 

Jeg har fundet et lettere brugt. Men det er i 20. Men det kan godt være det bliver for småt. 

Kan i anbefale andre hjul til omkring de 700 kr. ? 
 jeg kan evt anbefale shimano stradic 3000s
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 21:53
http://www.angelcenter-kassel.de/ack/frontbremsespro-c-22_26_353.html?osCsid=590dbdccd291bbdb4f110456626d3e2f
et spro hjul er ok og til at betale, der er ingen problemer med at købe det i tyskland, det er eu så alt er lovligt.
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 22:23
Til top
Aslak Lund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Aslak

Tilmeldt:: 07 Jul 2010
Geografisk: Dalby
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Aslak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2010 kl. 22:53
tak for svarene. :) Er de gode de hjul? 
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 07:28
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres