Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nogen som sælger fluesæt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren L

Tilmeldt:: 31 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nogen som sælger fluesæt?
    Sendt: 21 Sep 2010 kl. 18:40
Hej.

Jeg kunne godt tænke mig et godt fluesæt. Den må gerne være til hav sø og put&take.

Prisen skal ikke være for høj.
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 19:11
en del buttikker Wacko
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 19:15
ellers er dette jo ret billigt

http://www.pro-fish.dk/Fluefiskeri/Flues%C3%A6t%20-%20Fly%20compos/9%603delt%206-7%20Flues%C3%A6t%20komplet.html
Til top
Palle Johnsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PJ Avatar

Tilmeldt:: 11 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 20:25
hej
Hos napnap.dk har de billigt og et godt fluesætSmile
mvh
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 21:44
Der er også denne mulighed.
http://www.dba.dk/fluesaet-zodiac-nyt-fluesae/id-68652848/ Big smile
mvh.
Eigil
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 22:54
Eller denne.
http://www.dba.dk/fluesaet-scierra-ctc-scier/id-68459044/
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 23:10
Der er en mere herunder.
http://www.dba.dk/fluesaet-vision-intro-nyt/id-68376438/
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 06:27
Hej
Jeg har 2 meget lidt brugte sæt til salg.
http://www.hvidovresport.dk/produkter/Products.asp?SubCatID=34 som du kan se på dette link Henholdsvis Greys 6-7 eller 7-8 for 675 kr sættet. og Kinetic for 350 kr. De har kun været brugt max. 5 gange hver.

M.v.h Jesper

Rioflueliner@gmail.com - bemærk jeg er ikke forhandler mereWink
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 06:35
jeg har en loop yellow line 9,3 fod klasse 6-7 med et nyt compo hjul med bagline du kan få sættet til 800 du skal selv ud og købe line til den stangen er brugt men pæn
Til top
Søren Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren L

Tilmeldt:: 31 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 19:38
Jeg har selv fundet den her

http://www.jsbfishing.com/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=060409_1

Hvad synes i ?.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 20:10
Hoooooolda op mand........
Ha´r du fundet  nogen der handler med fluesæt ???????
 
Dygtig dreng - dum tråd........
Dead
Til top
Ole Riis Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fiahgt Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fiahgt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 20:11
JA det er et udemærket sæt der er på bud der. Du skal bare være opmærksom på kvaliteten er jo kun det du betaler for. Har selv en af deres stænger bruger den ikke så tit. Men hvis jeg var dig ville jeg hellere købe et af dem Jesper har til salg.
Til top
johan lind Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johan21

Tilmeldt:: 06 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 191
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johan21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 21:43
hold dig fra jsb sættet køb meget hellere Jespers sæt fra greys eller christians loop
Til top
Søren Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren L

Tilmeldt:: 31 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren L Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 22:48
http://www.dba.dk/fluesaet-zodiac-nyt-fluesae/id-68652848/

Hvad synes i ?
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2010 kl. 23:52
Hej jesperBig smile
jeg er intresseret i dine Greys Sæt - måske begge toThumbs Up jeg ved jo du er en af de erlige fiskepinde en svip ! Thumbs Up jeg har aldrig fisket med flue -men har to bekendte der fisker med flue som også har været tideliger spinnefisker som mig - jeg fisker næsten kun på kysten - kan greys sættene fungere optimal til dettte formål- jeg er typen når jeg begynder på noget går der ikke længe før jeg har tjek på det- så vil jeg gå død på disse stænger - ? 
mvh.Bruno Big smile
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 13:17
Hej Bruno
Jeg har stadigvæk 7-8 sættet og det er et meget fornuftigt sæt til prisen. Det er kun lige pakket ud og hyggekastet med. Der sidder en ny Rio wincutter WF F line på hjulet. I modsætning til andre nye sæt, er linen iorden. Den line, som sættet blev leveret med er rykket af.

Mvh Jesper
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 14:43
Hej Igen Bruno
Har sku lige solgt det. Men hvis du vil prøve fluefiskeriet, så kom en tur forbi Ebeltoft en dag, så rigger vi et sæt til, som du kan prøveBig smile

Mvh Jesper
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Sep 2010 kl. 21:54
Hej Jesper !
Ja det slog mig/når man viser interesse for ophængern snupper den anden blinket / Fluen Thumbs Up 
Tak for tilbudet- jeg har en bekendt der flere gange har lokket med flue fiskerri/min gamle makker har ladt mig i stikken- og fisker kun med Fluuue nu - så jeg må jo nok få mig lumpet over i det slalom af en flue junglør Big smile jeg kører forbi Grejbixen hverdag/ så en dag når jeg har fysisk overskud stopper jeg op og får Ronni til at sætte mig igang med en demo flue pin på plænenThumbs Up  så må jeg jo afprøve det forskellig grej indtil jeg kan mærke at her er kanonen-så skal det ikke undre mig at jeg skal til at støvsuge gemmerne og spare på smøøøreet for at få råd til at kaste med flueer -
'så ses vi jo nok over på sølv-strækningen /som for øvrig har kastet Lejlighedsvis store bamser af sig - Thumbs Up
mvh.Bruno
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres