Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bretton spinnere

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bretton spinnere
    Sendt: 21 Sep 2010 kl. 18:51
Hejsa.
jeg har ledt efter deres hjemmeside, men synes ikke jeg kan finde den. Er der nogen herinde der kan hjælpe mig ? Der skulle vel ikke være nogen der ligger inden med nogle i str 6, som de vil sælge ?
Hilsen
Per
Til top
allan winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aw

Tilmeldt:: 28 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 20:26
Hej Per
 
Jeg har lige søgt lidt på Internettet, men ikke fundet andet end at Grejonline.dk har nogle Bretton Olympique til salg, men de har tilsyneladende ikke større end størrelse 3. Måske kan de skaffe andre ?
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 20:29
Jeg har fundet dem i str 5 i tyskland, men en str 6 ville være super her på sæsonen. jeg har kontaktet grejonline, men han kunne desværre ikk hjælpe migCry.
tak for svaret.
Til top
allan winther Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
aw

Tilmeldt:: 28 Feb 2006
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aw Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 20:45
Hej Per
 
Hvad med at kontakte disse http://www.francoishue.com/
Hjemmesiden er åbenbart ikke tilgængelig p.t. men der er en mailadresse.
Til top
Torben Brodersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
brodersen

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Status: Offline
Beskeder: 29
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér brodersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 21:08
Hej Per.
 
Str6 er det fordi du vil ned til bunden , så kunne du jo bruge str5 med lidt bly.
 
MVH TorbenWink
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 21:08
Franske BRETTON som startede i årene efter 2. verdenskrig - er mig bekendt 'gået heden' engang i 1990'rne - om andre stadig bruger navnet ved jeg ikke ?
mvh
Heinz
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 21:11
Hej Torben. Det er korrekt at jeg kan bruge bly, men jeg vil bare have dem til at fylde mere i vandet. feks lige så meget som en mepps str 5.
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2010 kl. 21:16
Hej Allan
Nu har jeg sendt en forespørgsel via den mailadresse, så må jeg se hvad der sker.
Mange tak for hjælpen til allesammenClap
Til top
Steen Bøgelund Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Bøgelund64

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bøgelund64 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 09:34
Hej Per
Mente jeg havde nogle at ligge så var lige inde og kigge i det hellige.
Jeg fandt 6 Bretton i str 6. De 2 er med sølv ske og 4 med messing.
Der er 3 næsten nye og 3 af ældre dato. Du kan sende mig en mail
hvis du er int. i at købe dem.
                                         V H Steen
 
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 12:06
Hej Steen.
Det lyder super-dem vil jeg gerne købe. Så hvis jeg får din mail, kan vi lige aftale pris osv.
Clap
Til top
Steen Bøgelund Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Bøgelund64

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bøgelund64 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Sep 2010 kl. 12:46
Hej Per
 
Du kan fange mig på hb-sk@mail.dk Smile
                    V H Steen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum