Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Coated skydeline

 Besvar Besvar
Forfatter
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Coated skydeline
    Sendt: 30 Sep 2010 kl. 20:19

Jeg skal bruge en ny coated skydeline til min 9,2 fods #6 til kysten. Har tidligere brugt loops den blå custom (tror jeg den hedder) og været godt tilfreds, da den ikke kludrer ret meget og præsenterer fluen fint og kaster godt, men den er nu ved at være godt slidt.

Hvilken skydeline synes I er den bedste til kysten, der er på markedet i øjeblikket? Den skal bruges året rundt...
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 20:27
Rio´s coatede skydeline er god syntes jeg ...den fåes bl.a hos www.salmonfly.dk

Steen
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Christian Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ce

Tilmeldt:: 03 Nov 2007
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 111
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 20:51
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 21:10
0,29 er måske lige i overkanten til kysten Wacko
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Sep 2010 kl. 22:30
altså den skal være tyndere...??  tror da min er .32?
Til top
John Erik Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
nani

Tilmeldt:: 26 Sep 2010
Geografisk: Ry
Status: Offline
Beskeder: 224
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nani Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2010 kl. 06:52
Tykkelsen på skydelinen betyder selvfølgelig noget, men kunne godt fiske med en ,29, hvis den er behagelig at gå med - kaster fornuftigt og ikke kludrer for meget :-)  
 
Andre forslag?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres