Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy spinnestang (laksefiskeri)

 Besvar Besvar
Forfatter
Jens Hagensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jhagense Avatar

Tilmeldt:: 24 Jul 2002
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhagense Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy spinnestang (laksefiskeri)
    Sendt: 04 Okt 2010 kl. 11:52
Jeg er på udkig - har i øvrigt været det før - efter en af de absolut bedste 10" spinnestænger´, som Hardy har lavet  (evt. en af de mange FibaLite fra 70'erne - men hvilken en af dem).
Den skal udelukkende bruges til laksefiskeri i Norge. Kastevægt fra ca. 25gr. til 45gr.
 
Nogen der har et bud ?
Vh/Jens
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 14:40
Hardy Fibalite hedder både de gl. brune m/grønne beviklinger (glasfiber) og dem skal du absolut ikke gå uden om - det er en bomstærk og god stang til dette grove fiskeri 10 fod Nr. 2 eller 3 er sagen.
De nyere - hvor Fibalite'rne så er blevet til kulstænger er også gode, og som alternativ kan du søge efter Fibatube - som er Hardy's blanks, som så er monteret privat (gælder både glas og kulfiber).
Mange der fisker i Norge med disse stænger bruger Ambassadeur 7000 - men andet duer naturligvis også.
Go' vind
mvh
Heinz
 


Redigeret af tackler - 04 Okt 2010 kl. 14:41
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 16:12
Hej. Jeg har en fabriksmonteret 10 fods Hardy Fibalite. Jeg bruger den ikke længere. Så dan kan du købe for en plovmand plus fragt. Der skal dog et nyt topøje på. Hilsen Per
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres