Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fredningtid på sydkysten i sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Håkonsson Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mitch Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mitch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fredningtid på sydkysten i sverige
    Sendt: 04 Okt 2010 kl. 13:07
hej er der nogen der ved hvornår fredningsperioden  langs de svenske kyster starter. Jeg har hørt at den ophører den 1. januar men hvornår starter den ?
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 13:24

Så vidt jeg husker starter fredningen af havørred / laks på sydkysten 15. september.

Og løber frem til 31. december...

(RETTET... !)


Redigeret af rasmushansen.com - 04 Okt 2010 kl. 13:40
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 13:27
Hmm, mener du ikke 31 december?
 
Jeg mener at den starter 1. oktober
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 13:29

Hej

Det kommer jo lige an på hvad du vil fiske efter? Der er ingen fredning på torsk og hornfisk fra svenskekysten. Det kan dog være lidt svært at overbevise fiskerikontrollen om at du fisker hornfisk i december...Wink
/j
 


Redigeret af Jørgen S - 04 Okt 2010 kl. 13:30
Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 13:35
Citat: Klaus Neilsen

Hmm, mener du ikke 31 december?
 
Jeg mener at den starter 1. oktober
 
UPS...!!!!!!!!!!!!!!!
 
Selvfølgelg mener jeg 31. december...  (Rettet !)


Redigeret af rasmushansen.com - 04 Okt 2010 kl. 13:39
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Okt 2010 kl. 14:41
Der er flere forskellige fredningsperioder på den svenske kyst.
 
Dem der er interessante for de fleste Danskere der tager over og prøver på at fange en af de store havbasser er dem for Skåne og Blekinge.
 
I Skåne er fredningen af laks og havørred i saltvand fra 1. Oktober til og med 31 marts i området nord om Kullen.
 
Syd om Kullen og hele vejen op i Blekinge er fredningstiden 15. September til og med 31. December.
 
 
Det er også værd at holde øje med fredningstiderne og områderne der ikke må fiskes i ved alle åernes udløb:
 
 
Mvh
Lasse
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres