Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDaiwa wobler???

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
ulrik plate Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ulrikp Avatar

Tilmeldt:: 06 Dec 2007
Status: Offline
Beskeder: 24
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Daiwa wobler???
    Sendt: 07 Okt 2010 kl. 18:39
Hvorfor f... er det altid det samme evindelige bøvl herinde på 123? Tror I vitterligt at nogle af os andre på denne tråd gider at læse eller tage stilling til jeres dødsyge og patetiske mundhuggeri? Forhold jer dog til emnet og find et andet sted at skændes...
Til top
Uffe Laust Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
uffe-laust Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Geografisk: Østfyn
Status: Offline
Beskeder: 32
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2010 kl. 20:23
Hej Finn.
 
Mon ikke der trods alt er en lidt større kompleksitet i landjagt, kontra lystfiskeri. Jeg modsætter mig ikke at man som ansvarlig udøver af den ene eller anden hobby, og særligt når det indebærer kontakt med levende væsner, bør sætte sig ind i de vigtigste gældende regulativer. Men en direkte sammenligning virker lidt voldsom.
 
MVH U
 
Til top
Søren Rosendal Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
srosendal Avatar

Tilmeldt:: 12 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 277
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2010 kl. 21:26
Jeg forstår da ikke hvordan i kan betvivle at den vejer 6,8kg når han nu skriver det. Personer fra mellemøsten er ellers de mest pålidelige og ærlige mennesker som findes.
Det kan jo også være at han har gigantisme i hænderne, og derfor syntes at i skulle lade med at jagte en handikappet stakkel.
 
Øhhh har jeg sagt noget forkertBig smile
Til top
Finn Dahlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
FD Avatar

Tilmeldt:: 09 Sep 2007
Geografisk: Sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 556
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2010 kl. 21:47
Citat: tjellesen

dahlin-  så når man ønsker at ta sin knægt på 5år en tur med på fisketur, så skal man lige tage et "kørekort" som koster 10.000kr(ja det løber et jagttegn med div prøver osv vidst op på, ret mig hvis jeg tar fejl).

endvidere skal man så os ha politi tilladelse for at bære fiskestang? eller ?   der er jo en temlig god grund til at folk med skydevåben ikke bare kan få lov at rende rundt og skyde vildt om sig.  og der er næppe den store fare i folk med en fiskestang.  så den ide, var vidst liiiiige en tand for langt ude, fordi du som enkelt individ er så engageret i fiskeri. bevares, der er mange herinde som deler din passion, inkl mig selv, dog nok ikke helt så meget som du. meeen et kørekort til at fiske... dont think so...   Smile  btw, god dag.


Et eller andet sted i tråden synes jeg nu også jeg skrev noget om at det kun er artskendingdelen, samt lidt moral/etik/naturkending jeg var fortaler for.

Synes du overfortolker mine ideer/tanker ret ktaftigt. Som sagt, er det bare min holdning, samt lidt stof til eftertanke ...især når så mange har travlt med at kritisere folk der bærer sig uheldigt ad, eller ikke kan kende forskel på gængse fiske arter -Uden at have viljen eller ideerne til at forbedre tingene, eller ligefrem er fortaler for ikke at ændre noget for enhver pris.

Det er jo ligesom essensen i denne tråd, altså kritik uden noget konkret løsningsforslag. det synes jeg så er lidt tyndt.

Siger man A må man også sige B
Mvh.
Finn Dahlin
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2010 kl. 21:48
Citat: srosendal

Jeg forstår da ikke hvordan i kan betvivle at den vejer 6,8kg når han nu skriver det. Personer fra mellemøsten er ellers de mest pålidelige og ærlige mennesker som findes.
Det kan jo også være at han har gigantisme i hænderne, og derfor syntes at i skulle lade med at jagte en handikappet stakkel.
 
Øhhh har jeg sagt noget forkertBig smile
Ja, den slags racistiske kommentarer er meget upassende.
 
Jeg forstår godt at trådstarteren har slettet sit oplæg!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
123nu.dk Se Drop Down
Administrator
Administrator
Brugernavn:
laah123nu

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 125
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Okt 2010 kl. 21:56

Tråden er lukket, efter ønske af trådstarteren

Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres