Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Debatforum?

 Besvar Besvar
Forfatter
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Debatforum?
    Sendt: 09 Okt 2010 kl. 10:08
Nu står der øverst "debatforum" men burde den ikke hedde fisketips/spørgsmål?
For så snart der bliver debatteret og bølgerne går lidt højt, bliver tråden låst af admin. Det syntes jeg er en noget uheldig udvikling.
Kunne det ikke tænkes at mange kunne lære noget, når der bliver diskuteret?
Det er vel derfor det hedder debatforum, eller?
Jeg syntes efterhånden at kunne se et mønster i, at nogle ikke tør/gider skrive et debat indlæg mere her på 123.nu.
Bevares, bølgerne kan gå lidt højt, OG HVAD SÅ!
 
Kom med dit syn på sagen og gerne inden tråden bliver låst eller fjernetLOL
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Bruno Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bruno Andersen Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2002
Geografisk: Aarhus
Status: Offline
Beskeder: 322
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bruno Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 11:39
Ja det er efterhånden så velpoleret og regelret Censoredman kunne så oprette en tråd/afsnit  der hedder Skrallespand/Mødning - eller huggen i mund Thumbs Up her kunne man så få luft for alt det der ligger og lurer under linjerne i næsten alle tråde-Ouch der er efterhånden så mange moræner/fantomoganer/ og dumhoveder -og hvad man ellers kan kalde hinanden....Censored i et hvert træk er der forskel på vægt og indhold - så
en fri tråd uden Censored
 
Bruno/ Big smile
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 12:36
Min gode pastorale salmesvinger !
Ligesom man ikke må bande og fremsige bandbuller hidomme i kirkerne, så hører det til almindelige dannelse at tale rimelig ordentligt og ikke bruge alle de der ukvemsord, som nogen i mangel af selvværd mener gør dem til nogle 'farlige karle' ! 
Guds fred og eftersol
HeinzWacko 
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 12:52
Jeg må til en vis grad give Henrik og Bruno ret.
Hver fugl synger med sit næb, hvilket på et fora som dette betyder at nogle indimellem ser sig nødsaget til at sætte trumf på i form af et ukvemsord eller to. Det har jeg ingen problemer med.
En debat kan blive så finkulturel, forfinet og dannet at almindelige mennesker næsten ikke gider. Hvilket jo viser sig ved at såkaldte debatter ofte kommer til at dreje sig ligegyldigheder. Ligesom "kultureliten" ofte overtager en tråd, hvorefter de bruger resten af tråden som en form for chat hinanden imellem, hvor de så kan udveksle for dem selv sjove bemærkninger og henvisninger til sidste fisketur, hvilket ikke hører hjemme på et DEBAT forum, men i et CHAT ROOM.
 
Lad os få debatterne tilbage. Lad bølgerne gå lidt højt indimellem, der skal være højt til loftet i et DEBAT forum!
 
/frede
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 13:20
Citat: ljf

Jeg må til en vis grad give Henrik og Bruno ret.
Hver fugl synger med sit næb, hvilket på et fora som dette betyder at nogle indimellem ser sig nødsaget til at sætte trumf på i form af et ukvemsord eller to. Det har jeg ingen problemer med.
En debat kan blive så finkulturel, forfinet og dannet at almindelige mennesker næsten ikke gider. Hvilket jo viser sig ved at såkaldte debatter ofte kommer til at dreje sig ligegyldigheder. Ligesom "kultureliten" ofte overtager en tråd, hvorefter de bruger resten af tråden som en form for chat hinanden imellem, hvor de så kan udveksle for dem selv sjove bemærkninger og henvisninger til sidste fisketur, hvilket ikke hører hjemme på et DEBAT forum, men i et CHAT ROOM.
 
Lad os få debatterne tilbage. Lad bølgerne gå lidt højt indimellem, der skal være højt til loftet i et DEBAT forum!
 
/frede
 
QFT!
 
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 14:11
Lad os få debatterne tilbage. Lad bølgerne gå lidt højt indimellem, der skal være højt til loftet i et DEBAT forum!
 
/frede
 
Meget enig, hvad skal vi ellers med en linkbar, hvor der står "Debatforum"
 
/Henrik Christensen
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 14:41
Citat: Henrik Christensen

Lad os få debatterne tilbage. Lad bølgerne gå lidt højt indimellem, der skal være højt til loftet i et DEBAT forum!
 
/frede
 
Meget enig, hvad skal vi ellers med en linkbar, hvor der står "Debatforum"
 
/Henrik Christensen
 
Skal vi nu ikke lige holde os til virkeligheden !
 
Bølgerne og debatterne HAR gået højt og det uden indblanding eller censur - utallige gange. Men når nogle få tåber tyer til sprogets værste gloser og truer med selvtægt og bøllebank - fordi de ikke kan meget andet - ja så skal der naturligvis gribes ind !
 
Det sker så ved at tråden lukkes ned, da selvsamme tåber - efter at blive smidt ud (deres bruger info slettes) blot kan logge sig ind under et nyt navn og fortsættes deres tåbeligheder.
 
Alle seriøse fora har en kontrol - og sådan skal det naturligvis være. At sammenligne en vis orden og et rimeligt sprogbrug - for at debatter skulle være forbeholdt kultureliten og dermed være kedelige - er noget vrøvl. Har man været med her i nogle år - så har tråde fået endog meget vide rammer - selv når der er 'skudt' på Lars Aagaard og sitet her.
 
mvh
Heinz
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 14:59
Citat: ljf

... Hver fugl synger med sit næb, hvilket på et fora som dette betyder at nogle indimellem ser sig nødsaget til at sætte trumf på i form af et ukvemsord eller to.  
... Lad os få debatterne tilbage. Lad bølgerne gå lidt højt indimellem, der skal være højt til loftet i et DEBAT forum!
 
/frede
En af de vigtigste forudsætninger for at et debatforum kan fungere, det er, at de deltagende debattører acceptere og respektere de andres meninger/holdninger.
Dette betyder, at uvedkomne personrettede kommentarer eller anden selvhøjtidlig nedladenhed overfor andre debattører og deres meninger/holdninger ikke hører hjemme i debatterne, da sådanne "høje bølger" jo netop er udtryk for, at man ikke acceptere/respektere de andres holdninger/meninger.
Herudover, så vil den slags "høje bølger" oftest forplumre debatten samt oftest dreje debatten over på noget, som ikke er relevant i forhold til det, der debatteres nemlig personfnidder/mudderkastning - og formålet med et debatforum er vel ikke personfnidder/mudderkastning, men derimod, at debattørerne forholder sig kritisk overfor hinandens holdninger/meninger uden at ødelægge debatten.
 
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 15:54
Hmm, jeg mener nu stadig at dette er et debat forum, men jeg mener nu at der er grænser for hvad dette forum skal lægge "ryg" til. Det der driver forummet er reklamer, og hvis man, som det tidligere er sket, kommer med uunderbyggede påstande om alskens svindel og humbug fra producenter/forhandleres side af, ja så lukkes en sådan tråd ned da det er grænsende til injuier noget af det der ind imellem er fremsat herinde, og det er så admin's ret at fjerne det.
Ligeledes sker det jo at personangrebene bliver af en sådan karakter at al sund fornuft er lagt til side, ja så lukker admin så tråden.
Og så er der nogen der siger at censur er forbudt i DK og at alle har ret til at udtale sig, det er helt korrekt, men det er nu engang også sådan at udgiver af et medie har 100% ret til at slette/censurere det der bringes i/på det pågældende medie!
Så hvis der er nogen der savnet et debatforum hvor de sprængfarlige emner kan få frit lejde, jamen så opret et! Det er ikke så svært!
 
Martin
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 16:19
Citat: mahon

Hmm, jeg mener nu stadig at dette er et debat forum, men jeg mener nu at der er grænser for hvad dette forum skal lægge "ryg" til. Det der driver forummet er reklamer, og hvis man, som det tidligere er sket, kommer med uunderbyggede påstande om alskens svindel og humbug fra producenter/forhandleres side af, ja så lukkes en sådan tråd ned da det er grænsende til injuier noget af det der ind imellem er fremsat herinde, og det er så admin's ret at fjerne det.
Ligeledes sker det jo at personangrebene bliver af en sådan karakter at al sund fornuft er lagt til side, ja så lukker admin så tråden.
Og så er der nogen der siger at censur er forbudt i DK og at alle har ret til at udtale sig, det er helt korrekt, men det er nu engang også sådan at udgiver af et medie har 100% ret til at slette/censurere det der bringes i/på det pågældende medie!
Så hvis der er nogen der savnet et debatforum hvor de sprængfarlige emner kan få frit lejde, jamen så opret et! Det er ikke så svært!
 
Martin
LOL
Hmmmm... Det som du skriver er jo i virkeligheden at du syntes at det er ok at knægte debatten, hvis den omhandler f.eks. annoncører. Som bruger KAN jeg ikke være enig.
 
Iøvrigt syntes jeg der er nogle enkelte brugere der rent ud sagt "slikker røv" på webmaster................alt hvad han gør og har ret til er i ordenDead
 
Naturligvis er det ikke i orden at svine hinanden til, det gør jeg da heller ikke selv. Men hvis alle tråde handler om hvor vidt "sort cigar  eller uldtot" er bedst til havørred, så bliver det her DEBAT forum godt nok kedelig.
 
Endelig vil jeg sige at jeg syntes dette debatforum er ok, lidt mere plads til skarphed er eneste ønske fra min side.
/frede
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 16:45
Kunne ikke være mere enig Frede.
Alle de nonsens spørgsmål om hvilken hjul skal jeg nu købe og hvilke waders er de bedst osv. i den dur, kunne fint ligge på et site som kun handler om fisketips og ikke under et debatforum...!
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 17:06
Jamen Henrik - hvem fan er det nu der ligner en smagsdommer - og vil have flyttet emner over på et andet site ??????
 
Lad os så for en orden skyld få ordet "DEBAT" sat på plads = drøftelse, diskussion, sætte et problem under debat, tage noget op til drøftelse - altså, hvor er det lige Du i din store enighed med Frede mener, at man ikke kan diskutere og drøfte brugen, størrelsen, fabrikatet, prisen eller lign. - af f.eks. fiskegrej - og at det ikke passer ind i ordet DEBAT ?
 
mvh
Heinz
 


Redigeret af tackler - 09 Okt 2010 kl. 17:07
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 17:17
Hej Frederiksen
 
Nu misforsstår du meningen med mit indlæg.
Jeg mener ikke det er i orden at slette et indlæg hvis det er sagligt og velunderbygget!
Men hvis et indlæg kommer med uunderbyggede påstande mod annoncøre/forhandlere/personer, så mener jeg det er helt OK at slette dem.
 
Og husk nu på. Dette forum er en privat mands ejendom, så hvad han gør er ikke noget vi andre kan  blande sig i, med mindre han bryder loven!
 
Martin
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 17:18
Citat: Henrik Christensen

Kunne ikke være mere enig Frede.
Alle de nonsens spørgsmål om hvilken hjul skal jeg nu købe og hvilke waders er de bedst osv. i den dur, kunne fint ligge på et site som kun handler om fisketips og ikke under et debatforum...!
 
Mvh
Henrik Christensen
Nu er det jo helt valgfrit hvilke tråde, man som bruger vil læse eller deltage i... hvis nogle personer synes, at der er for få tråde med et emne, hvor de selv ønsker at deltage i, så er det jo frit for enhver at oprette en tråd med et emne efter eget valg ... At bruge et nedladende ord som; "nonsens" om andres spørgsmål/debatoplæg, det er vel ikke at udvise accept/respekt for andres holdninger/meninger eller ret til at oprette en tråd, men vel alene et udtryk for, at man forsøger at gøre sig til dommer over, hvilke emner der skal være på forummet og samtidig noget hyklerisk, da man jo bare selv kan oprette tråde med de emner, som man selv mener, der skal være på forummet .
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 19:19
Syntes bare at det er forkert at kalde det et debatforum, når der ikke må debateres noget...
Der står øverst "debatforum" men alt hvad der skrives om, er der er fisk på nordkysten nu, og hvilke farve hugger de på osv.
Kan jeg bruge en 16g skydehovede til en kl.8 osv osv.
Jeg savner en god debat, som linkbaren lægger op til.
Dem var der masser af før i tiden, men nu er der ingen der tør skrive et debat indlæg mere, og det er det jeg syntes er en uheldig udvikling.
Ellers så skriv øverst i linkbaren, fisketips/spørgsmål og drop "debatforum"
For det er en uddøende race.... som jeg ser det!
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 19:27
Hej Henrik
 
Det er jeg så ikke enig med dig i, det vi har her er f.eks. en debat.
Og så er der jo lige det med at der også skal være noget at debatere.
Men har du noget, ja så er jeg friskWink
 
Martin
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 19:31
Citat: Henrik Christensen

Syntes bare at det er forkert at kalde det et debatforum, når der ikke må debateres noget...
Der står øverst "debatforum" men alt hvad der skrives om, er der er fisk på nordkysten nu, og hvilke farve hugger de på osv.
Kan jeg bruge en 16g skydehovede til en kl.8 osv osv.
Jeg savner en god debat, som linkbaren lægger op til.
Dem var der masser af før i tiden, men nu er der ingen der tør skrive et debat indlæg mere, og det er det jeg syntes er en uheldig udvikling.
Ellers så skriv øverst i linkbaren, fisketips/spørgsmål og drop "debatforum"
For det er en uddøende race.... som jeg ser det!
 
Mvh
Henrik Christensen
Hvor mange debat-tråde har du selv oprettet det sidste stykke tid???
Hvis du savner en god debat... hvad så med om du selv lige oprettede en tråd med et oplæg til et emne, som du ønsker at debattere - jeg er ganske sikker på at, der er flere brugere, som sidder klar ved tasterne... 
Hvor har du fra, at der ikke må debatteres???
Hvem er disse "ingen" der ikke tør skrive et debat-indlæg???
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 21:17
Hej Henrik.
 
ja jeg kender dig jo som menneske og god kammerat og ved jo udmærket hvad der ligger bag dine holdninger og ja....jeg deler sgu dit synspunkt. 
Begrebet "Debatforum" rækker i min begrebsverden også udover det rent fiskemæssige og kunne for den sags skyld dreje som om alt muligt andet, vi snakkede jo også om mange andre ting mens vi fiskede....så hvorfor ikke også her ?
 
Er der forresten nogen der ved hvorfor en orm har to ender ? Sleepy
 
Mvh
Jim.
Til top
Frederiksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ljf

Tilmeldt:: 14 Nov 2006
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 771
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ljf Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Okt 2010 kl. 23:58
Citat: mahon

Hej Frederiksen
 
Nu misforsstår du meningen med mit indlæg.
Jeg mener ikke det er i orden at slette et indlæg hvis det er sagligt og velunderbygget!
Men hvis et indlæg kommer med uunderbyggede påstande mod annoncøre/forhandlere/personer, så mener jeg det er helt OK at slette dem.
 
Og husk nu på. Dette forum er en privat mands ejendom, så hvad han gør er ikke noget vi andre kan  blande sig i, med mindre han bryder loven!
 
Martin
Mártin vi er nu nok ikke så uenige endda. Men dog  mener jeg ikke at debatten bør være anderledes i forhold til annoncører i forholod til andre.
Og ja dette er et privat site.... men men.... denne site er intet uden dig og mig. For uden brugere kan webmaster tage sit site og stikke op hvor han er højest når han plukker jordbær, ingen gider anoncere på et site uden brugere. Så gu forsøger jeg at blande mig hvis han gør noget som jeg syntes er forkert. (det er nu ret sjældent jeg ikke er enig med webmaster, men indimellem)
/frede
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 08:36

" Giv mig debatten tilbage....  som i de gode gamle dage... " Big smile

Debat er da meget godt, men jeg vil skyde på at 70% af de aktive herinde også var her for 5 år siden, og det er det samme der debatteres, man kommer med det samme udsagn og trådene ender i samme pøl, så er der nogen der vælger at springe af evighedsmaskinens hjul, mere end det drejer sig om at turde oprette et indlæg.
 
Vi havde en herinde der ihvertfald turde og var utrættelig, SEV. Men han fyldte for meget, og røg i malkuleringen.
 
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 09:21
nu har jeg så ikke læst det hele der står i denne tråd men det ville faktisk passe mig fint vis der bliver lavet et sted til dem der vil hakke på hinanden og så kan de gøre det lige så tosset de vil der inde og så dem som ikke ønsker og være en del af det ikke bliver ceneret af det for mig er det Censored  iaterende at folk skal skrive 10 indlæg som næsten ikke har noget med tråden at gøre og tråden til tider ender i mudder kastning. så det ville passe mig super vis der blev lavet noget til dem så kunne det jo kalles under bæltestedet og så dem der har lyst til at diskutere den slagts og kaste med mudder og bruge ord som ikke høre til i en tråd normalt kan de så tage der inde 
Mvh.
Thomas klausen
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 09:35

Jamen jeg mener ikke der skal vises specielle hensyn til annoncørene, men hvis ikke en påstand er ordentlig underbygget så bør den tilbagekaldes eller slettes, og det er lige gyldig om det er annoncørere eller andre.

Men jeg savner også nogle gode debatter herinde, men jeg er bare ikke selv interesseret i at starte en debat bare for debattens skyld. Så hellere vente til der kommer nogle gode debat oplæg som jeg syntes er interessandte. Som f.eks. denne!
 
Martin
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 10:19
Citat: Stone05

Citat: Henrik Christensen

Syntes bare at det er forkert at kalde det et debatforum, når der ikke må debateres noget...
Der står øverst "debatforum" men alt hvad der skrives om, er der er fisk på nordkysten nu, og hvilke farve hugger de på osv.
Kan jeg bruge en 16g skydehovede til en kl.8 osv osv.
Jeg savner en god debat, som linkbaren lægger op til.
Dem var der masser af før i tiden, men nu er der ingen der tør skrive et debat indlæg mere, og det er det jeg syntes er en uheldig udvikling.
Ellers så skriv øverst i linkbaren, fisketips/spørgsmål og drop "debatforum"
For det er en uddøende race.... som jeg ser det!
 
Mvh
Henrik Christensen
Hvor mange debat-tråde har du selv oprettet det sidste stykke tid???
Hvis du savner en god debat... hvad så med om du selv lige oprettede en tråd med et oplæg til et emne, som du ønsker at debattere - jeg er ganske sikker på at, der er flere brugere, som sidder klar ved tasterne... 
Hvor har du fra, at der ikke må debatteres???
Hvem er disse "ingen" der ikke tør skrive et debat-indlæg???
Hej Steen
Har jeg ikke lige oprettet denne dabat?Wink
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 10:23
Citat: thomas klausen

nu har jeg så ikke læst det hele der står i denne tråd men det ville faktisk passe mig fint vis der bliver lavet et sted til dem der vil hakke på hinanden og så kan de gøre det lige så tosset de vil der inde og så dem som ikke ønsker og være en del af det ikke bliver ceneret af det for mig er det Censored  iaterende at folk skal skrive 10 indlæg som næsten ikke har noget med tråden at gøre og tråden til tider ender i mudder kastning. så det ville passe mig super vis der blev lavet noget til dem så kunne det jo kalles under bæltestedet og så dem der har lyst til at diskutere den slagts og kaste med mudder og bruge ord som ikke høre til i en tråd normalt kan de så tage der inde 
Hej Thomas
 
Nu behøver det ikke altid at være sådan i en god debat...
Ok, bølgerne går lidt højt en gang i mellem, so what!
Hellere det end at være rygklappere, for dem er der rigelig af i forvejen!
 
Mvh
Henrik Christensen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres