Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

line til heilos # 8

 Besvar Besvar
Forfatter
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: line til heilos # 8
    Sendt: 10 Okt 2010 kl. 15:32
vil lige høre hvilke liner i køre med til denne stang jeg har lige fået en  og hvilket hjul køre i med til den jeg fik et orvis med men er ikke helt vild med det  derfor vil jeg gerne bytte det ud med et andet
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 18:42
Hvis det er Helios 3( så skal du bare ringe til Go Fishing og tale med Erik Kyrping, han nkan gi' dig den bedste vejledning om hvilken line du skal bruge.
Nu ved jeg ikke hvilket hjul det er du omtaler, men Orvis laver genereelt god fluehjul, så spørg ind til det ved samme lejlighed.
Det er en stang du vil blive rigtig glad for
Per Hansen
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 19:02
havde os tænkt mig at spørge i butiken men vil lige høre hvad folk her inde har sat  ders sæt sammen da butikerne godt kan værer farvet  af hvad de har i butiken
har dette hjul  
Til top
Jørgen Sarup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Sappe

Tilmeldt:: 03 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sappe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 19:33
Hej Christian
 
Jeg benytter en orvis 0,29 skydeline med et Scierra scandinavian skydehoved #8 bruger også et skydehoved fra Zspey ligeledes i #8. Stangen er mid flex.
 
/Jørgen
Til top
Rene´H Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Barberen Avatar

Tilmeldt:: 25 Aug 2005
Geografisk: sjælland
Status: Offline
Beskeder: 239
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Barberen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 19:34
Citat: christian t.

vil lige høre hvilke liner i køre med til denne stang jeg har lige fået en  og hvilket hjul køre i med til den jeg fik et orvis med men er ikke helt vild med det  derfor vil jeg gerne bytte det ud med et andet
Hej Christian.
Det kommer også lidt anden på om det er tip eller mid flex ang kastevægten, men er det tip så går jeg med et zpey skydehovede på 19 til 20 gram alt efter hva de vejer fra fabrikkenSmile og zpey skydeline.
Og det spiller max på min #8  efter min smag, der er vi jo ikke alle ens.
Og fluehjul bruger lige fra scierra til nautilus, for det meste danielsson og nautilus, men det har jo ikke det store af sige hva hjul der sidder på stangen, det er nok mere ejer glæden der spiller lidt ind derSmile
Knæk og bræk herfra
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 19:37
min er tip flex  jeg tænkte mere vægt  på hjul i forhold til den lette stang
Til top
Lars Matthiessen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
L_Matthiessen Avatar

Tilmeldt:: 19 Jul 2001
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér L_Matthiessen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 20:28
m.h.t. hjul, vælg så let et hjul som muligt. Jeg har et Waterworks ULA og det spiller rigtig fint med den stang
 
mvh Lars
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 22:59

jeg fisker pt med et #9(19,5g) Zpey skydehoved med sinktip, og så en 0.27 coated skydeline fra A.Jensen. Og det fungerer fint. Jeg har også brugt et 18g skydehoved fra A.jensen... samt en loop skydeline 0.32... Jeg foretrækker det på 19,5gr....

Stangen er #8 midflex
 
mht hjul, så har jeg lige købt et JSB alu-hjul til 516kr... det er bare super! er så positivt overrasket at jeg overvejer at købe et mere...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres