Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fokusgruppe efterlyses

 Besvar Besvar
Forfatter
Lars Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Petersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2002
Geografisk: Karup å, Århus bugten & Limfjorden
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fokusgruppe efterlyses
    Sendt: 10 Okt 2010 kl. 20:23
Hej,

Jeg søger 5-8 lystfiskere, der vil være fokusgruppe for et nyt koncept for et fiskemagasin. 

Magasinetkonceptet er en del af mit hovedprojekt fra journalisthøjskolen.

Testen er programsat til tirsdag den 26. oktober kl. 19.00, og kommer til at foregå på en central adresse i Århus C. Du skal være indstillet på at give kommentarer råt for usødet og bruge en god times tid. Aflønning har jeg desværre ikke mulighed for at tilbyde, men mon ikke der falder et par flasker vin af som tak for hjælpen Smile.

Kravene til dig er, at du er mellem 20-65 år, og overvejende fisker efter laksefisk (laks, havørred, ørred, stalling). Vil du deltage eller lige høre lidt mere, kan jeg kontaktes via mailadressen: larspp@mail.djh.dk

På forhånd tak for hjælpen

*Lars P
Til top
Daniel D Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Daniel D Holm

Tilmeldt:: 14 Apr 2009
Geografisk: Djursland med mere
Status: Offline
Beskeder: 149
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Daniel D Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Okt 2010 kl. 21:06
Hej Lars P.
 
Jeg synes dette opslag lyder spændende og jeg vil gerne deltage.
 
Min mail er danieldholm@gmail.com så smid mig en mail og så finder vi ud af noget
 
justonemorecast.dk
Til top
Claus Bech-Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Claus Bech-Petersen

Tilmeldt:: 08 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 247
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus Bech-Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 01:09
Hej Lars,
Det lyder som et sjovt koncept. Fokusgruppe kan jeg ikke være af praktiske grunde, men hvis du har brug for sparring fra en fiskende kollega, må du endelig give lyd via mailcentret. 
Claus

Til top
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 08:28
er klar....har smidt en mail til dig....
Til top
Jan Steffensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jabis Avatar

Tilmeldt:: 21 Aug 2005
Geografisk: Øster Tørslev
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jabis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2010 kl. 16:33
Jeg er også frisk på en tur til Århus, du kan kontakte mig på jbs@fiskpaaflue.dk.

Jan
Til top
christian Bruun Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Christian Andersen

Tilmeldt:: 03 Aug 2007
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Christian Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 08:46
Hej Lars
 
Hvis du mangler flere deltagere, vil jeg gerne komme... Min mail er cbandersen@gmail.com
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 17:50
Hej
 
Igennem mit virke for Abu og et lang lystfiskerliv, hvor jeg bl.a. var med i en arbejdsgruppe der skulle forny forbundsbladet, på den krative side er du velkommen til at kontakte mig
K&B
Per Hansen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres