Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Michael Luther

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Michael Luther
    Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:43
Hej... Det er ikke Næstved politi.... Det er Heidi hos Slagelse politi....
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:50
Tror der er lidt forvirring med alle de politikredse.... Det er SLAGELSE POLITI.....
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:53
Tror at der er lidt forvirring omkring alle de politikredse.. Det er SLAGELSE POLITI... Som har sagen
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 19:59
hedder det ikke vestsjællands politi eller noget i den stil?
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:02
Heinz jeg tror da heller ikke manden ville gøre det, men jeg advare mod det er set før, og så kan man føle sig nok så godt inde i varmen, der er intet mere ubehageligt end når skurken pludselig får medhold! det var KUN det jeg ville frem til med min advarsel.

Ingen tvivl om at han burde igennem en lang række pinsler for det han har budt andre! MEN og der er et men, og det siger Ole rådhede meget godt. 

Held og lykke med hele sagen alle sammen,

Mvh Morten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:06
 det kan godt være at det høre under den politi kreds...  men man skal ringe til heidi hos slagelse politi....   kender du noget til denne mand???Cry
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:07
 Mange tak morten siger bare...Smile
Til top
Ole Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rådhede Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2006
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rådhede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:10
Slagelse politi hører under Sydsjællands- og Lolland Falsters politi
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 20:16
tak for det ole... men men men det er stadig slagelse...Wink
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2011 kl. 21:24
Citat: schultz92

@karsten jeg har skam sat mig 110% ind i sagen! jeg har kendskab til en der er blevet idømt bødestraf for og fremlægge navn tlf nr og adresse på en anden mand på et internet forum!

Jeg kan sgu da være pisse ligeglad, jeg ville bare gøre fluefreak en tjeneste så han ikke får en uberettiget hammer i hovedet fra politiet!

Så ro på med de der udråbs tegn og sæt dig ind i tingene sætninger, jeg er helt inde i tingene, skriver et velment råd til en anden mand, så istedet for og forsøge og lege reglrytter så sæt du dig SELV ind i tingene!!! her du får sgu lige en mere !!!!!! værsgod. 

Mvh Morten 
Hej Morten
 
Tak for de venlige ord.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Bo Schødt Kluxen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bo Schødt Kluxen Avatar

Tilmeldt:: 15 Jan 2004
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 445
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bo Schødt Kluxen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 17:43

Lokalpolitiet i Slagelse


Slagelse
Antvorskov Allé 139
4200 Slagelse
Telefon: 5531 1448
Telefax:  5855 1481
Mail: ssj@politi.dk 
Til top
Suzi Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_jorgensen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_jorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 19:54
Tak Bo!!!
 
Ring til Slagelse politi, og spørg efter Heidi. Hun sidder med hele sagen, og er vores (Torvholdernes) kontakt!!!
 
Suzi
Til top
Bjarne Runge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge

Tilmeldt:: 06 Okt 2011
Geografisk: Christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 264
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 20:21
   A tøs det æ fin at det kommer i dagens lys Angry !!!!  godt skulderet alle sammen Thumbs Up jeg er så heldig at jeg ikke er blevet snydt af denne person.......kender ham heller ikke.....(heldigvis)......<")))><(   
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 22:03
Hej... Det er ikke Næstved politi.... Det er Heidi hos Slagelse politi....
 
Tror der er lidt forvirring med alle de politikredse.... Det er SLAGELSE POLITI.....
 
Tror at der er lidt forvirring omkring alle de politikredse.. Det er SLAGELSE POLITI... Som har sagen
 
det kan godt være at det høre under den politi kreds...  men man skal ringe til heidi hos slagelse politi....   kender du noget til denne mand???
 
tak for det ole... men men men det er stadig slagelse...
 
Ring til Slagelse politi, og spørg efter Heidi. Hun sidder med hele sagen, og er vores (Torvholdernes) kontakt!!!
 
Gad vide om det er Slagelse Politi der har sagen...


Redigeret af Klaus Neilsen - 08 Nov 2011 kl. 22:08
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2011 kl. 22:24
Tror du er havnet på den forkerte tråd...Men fjolset må være dig som gider bruge tid på at kommenterer hvad vi skriver her når det ikke vedrører dig.!!!!
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 21:30
Jeg er tilsyneladende ikke det eneste fjols på tråden når man læser hvor mange der er blevet snydt af ham. Når man har fulgt sagen og hørt om hans arbejdsmetoder, så synes jeg også at det er overraskende hvor naive og godtroende folk er, synes godt man kunne udvise bare en smule skepsis og sund fornuft, frem for bare at give manden penge og håbe på at få noget for dem senere. Men mon ikke der er bare et par stykker der har lært noget...  
 
og nej, jeg er ikke ham og kender ham ikke, og selvfølgelig er det ikke orden at gå og snyde folk.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2011 kl. 22:02
Det er okay at være skeptisk... Men der er mange måder ar sige/ skrive tingene på! Men jeg vil også sige at hvis du har fulgt godt med på denne tråd, eller i det hele taget ville du vide at han har RIGTIG. Mange måder at arbejde på. Og derfor er det IKKE kun sket ved at folk har overført penge. Jeg kan forstå at man kalder folk for "dumme" og naive hvis der kun var et par stykker som var blevet snydt. Men vi snakker rigtig mange mennesker, og forretninger. Så noget må tyde på at det ikke er folk det er dumme. Men ham som virkelig GENIAL. Men jeg istedet for at komme med sådan en kommentar burde du måske heller bakke os lidt op. Faktisk så kæmper vi den sag , som mange havde opgivet.!!! Og grunden til at vi gør det handler ikke om at få vores penge tilbage men for at andre mennesker som DIG ikke skal støde ind i ham....
Til top
Suzi Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_jorgensen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_jorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 08:28
HELT ENIG CAMILLa...
 
Klaus Nielsen... Du skal bestemt ikke sende os nogen tak eller skulderklap, for det er ikke det vi kæmper for, men vi kæmper for at alle vi GODTROENDE mennesker kan handle på nettet i god tro. Og skulle vi alle gå rundt og mistænke hinanden, hvordan ville vores samfund så se ud.
 
Langt størstedelen af handler via nettet går som smurt, hvor penge og varer skifter hænder, og der er mange gode folk der både køber og sælger.
 
Så når folk som Michael Luther MISBRUGER og "dumme og naive" personer, skal det stoppes....
 
Den sag vi kæmper for, er at den slags svinestreger bliver stoppet, så vi trygt kan hande os GODTFOLK imellem!
 
Suzi Jørgensen
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 12:06
Der er forskel på at handle for et par hundrede kroner på nettet, det kommer de fleste sig over hvis de bliver fuppet. Men hvis det pludselig handler om mange penge, så synes jeg det er naturligt at være skeptisk. Men som jeg forstår så har nævnte person jo også modtaget penge fra folk ansigt til ansigt, både som udlæg for fiskerejser og forudbetaling for vare han senere skulle levere, og det er her jeg ikke fatter at man bare betaler uden nogen form for sikkerhed? At han åbenbart også har snydt diverse forhandlere af fiskegrej fatter jeg heller ikke at han komme afsted med. Hvorfor sende noget grej ud af døren uden at få penge først, det er da ikke smart!
 
Men hans evner som svindler begrænser sig vist ikke kun til at snyde en fiskekammerat eller en forhandler, han er vist også en svindler på det mere private plan, og så kan jeg godt forstå at i føler jer trådt over tæerne, det var ikke min mening.
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Suzi Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_jorgensen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_jorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 12:34
Michael er kendt for både at snyde med salg af varer og på "kærligheds" plan.
 
Vi har også kendskab til en del kvinder, han har indledt forhold med, hvor han på den ene ellers anden måde får snydt penge ud af folk. Her snakker vi store summer af penge. -Og nogle er meget groteske...
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 16:44
Citat: S_jorgensen

Michael er kendt for både at snyde med salg af varer og på "kærligheds" plan.
 
Vi har også kendskab til en del kvinder, han har indledt forhold med, hvor han på den ene ellers anden måde får snydt penge ud af folk. Her snakker vi store summer af penge. -Og nogle er meget groteske...
Hallo
 
Det kan da godt være, at Michael også har snydt nogle naive kvinder for store beløb. I min optik er det da et noget andet område, hvor kvinderne har muligheden for at tænke sig om og efterfølgende sige fra.
Ved handler her på forummet accepterer jeg ikke begrebet "naive sjæle" idet der er tale om et forum, hvor man er en slags medlem. Det burde garantere for en vis moral. Desværre er der ikke noget der er skudsikkert, hvilket eksemplet med Michael klart viser.
Iøvrigt husker jeg en svindler, som vist nok hed Ulf, som for en del år siden betog og svindlede en stribe forhandlere ved hjælp af nogle fantastiske historier om fangster han havde gjort. Han kunne få deres bare røv og trutte i for at sige at hans fantastiske fangster var foretaget på grej fra deres forretning.Også Sportsfiskerforbundet bed på krogen, inden virkeligheden gik op for alle involverede. Her var der virkelig tale om naivitet, som jo selvfølgelig kan skyldes  grådighed.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 17:03
Naive kvinder!!! Man kan godt høre på din kommentar at du ikke har mødt Michael.... Men man kan sige at denne tråd er ikke oprettede for at høre folks personlige holdninger..., men for at hjælpe dem der er kommet i klemme... Vi er enlig ret ligeglade med hvad andre synes. Det kan vi ikke bruge til noget.                                        
Til top
N O H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
haugset1

Tilmeldt:: 02 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 134
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér haugset1 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 22:21
Citat: Klaus Neilsen

Hej... Det er ikke Næstved politi.... Det er Heidi hos Slagelse politi....
 
Tror der er lidt forvirring med alle de politikredse.... Det er SLAGELSE POLITI.....
 
Tror at der er lidt forvirring omkring alle de politikredse.. Det er SLAGELSE POLITI... Som har sagen
 
det kan godt være at det høre under den politi kreds...  men man skal ringe til heidi hos slagelse politi....   kender du noget til denne mand???
 
tak for det ole... men men men det er stadig slagelse...
 
Ring til Slagelse politi, og spørg efter Heidi. Hun sidder med hele sagen, og er vores (Torvholdernes) kontakt!!!
 
Gad vide om det er Slagelse Politi der har sagen...
  Clown Der kom så en af 123 Bang Bang,s klaphatte ak ak ak.  Jeg fik forøvrigt besked af HEIDI på at kontakte den politikreds jeg bor i
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Nov 2011 kl. 23:20
What???? Niels vi ringer til dig i morgen..... Camilla
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2011 kl. 18:28
Hej Camilla
 
Jeg undskylder mange gange for min utidige indblanding. Jeg var faktisk af den  opfattelse, at man starter en tråd for at få en debat, så jeg kan slet ikke forstå din bemærkning om at du er ligeglad med andres holdninger.
Men, lad nu det være.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 20:36
Hej er lige inde for at kikke... Nogen der har hørt noget nyt?
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Niels Riis Ebbesen Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1219
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Riis Ebbesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 20:44
Ja, hvornår skal Michael Luther brændes på bålet på torvet i Slagelse...Big smile

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 21:29
Hvorfor i Slagesle
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 22:26
Forhåbentligt snart.... Meen tingene går desværre ikke så hurtigt...
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2011 kl. 22:27
Kender i noget til ham?
Til top
Suzi Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
S_jorgensen

Tilmeldt:: 06 Nov 2011
Geografisk: Bornholm
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S_jorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 11:33
Til alle sammen!
SÅ I ARTIKLEN I EKSTRA BLADET OM MICHAEL LUTHER D. 30 NOV. 2011!!!!!!!!!!!!!!
MED BILLEDE....
Nu sker der forhåentlig noget!!!!!!!!!
KÆMPE skulderklap!!!
SuziClap
Til top
Morten Schultz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schultz92

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 451
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schultz92 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Dec 2011 kl. 12:10
Til Suzi 

Der er lavet en seperat tråd herinde ang artiklen d 30 november så JA. der var en del der så den, om alle så den? tjoo det tror jeg ikke, men der er os en bid om ham i fiskeavisen. 

Morten
Til top
hanne venborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gubi Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2011
Geografisk: sjælland dk
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gubi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 19:26

michael luther snyder og hærger på liv og løs - her ny bruger det røg i nettet her for nylig

Til top
hanne venborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gubi Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2011
Geografisk: sjælland dk
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gubi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 19:31
så pas på alle fiskere og enlige kvinder han bruger stadig sin samme historie som der var trykt i EK jeg opdagede det bare for sent- så send ADVARSEL UD omkring jer - han har snydt mig for mange tusinde på 10 dage - han er stadig i Slagelse - utroligt man ik sætte sådan en kriminel ind men lader ham drøne rundt og ødelægge andres jul.
Til top
hanne venborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gubi Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2011
Geografisk: sjælland dk
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gubi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 19:40
LIGE NU HEDDER HAN MØLLER- er der nogle af jer der ser mit indlæg mon ?
Til top
Henrik Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Christensen Avatar

Tilmeldt:: 26 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 1259
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 19:59
Nu må han da snart være så berygtet, at ingen hopper på hans limpind mere..
Mvh
Henrik Christensen
Til top
hanne venborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gubi Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2011
Geografisk: sjælland dk
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gubi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 20:27
VILLE BARE SIGE DET TIL JER JO ALLE OS DER IKKE KENDTE TIL JERES FISKERES SAGER ØV
Til top
Henrik Møller Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik_Møller Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 320
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik_Møller Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 20:43
Hej Hanne

Når du har slået caps lock til.. (skriver med store bogstaver ) sidestilles det med at råbe.. :-)..  god stil er at slå det fra.. :-)
Og lige for god ordens skyld så er jeg ikke Michael blot fordi jeg hedder Møller :-)

God jul

vh
TRHM
FISH ON, www.lakseture.dk
Alaska, Mexico, Bahamas
Til top
Klaus Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Klaus Neilsen

Tilmeldt:: 15 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaus Neilsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Dec 2011 kl. 20:48
Ja, han er ikke en særlig god repræsentant for os lystfiskere ude blandt andre. Men som jeg har sagt før, nogen snyder, nogen bliver snydt og andre lader sig snyde...
 
Sorry!
Who's the more foolish? The fool, or the fool who follows him?
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 08:31
Jeg er så gal på den mand, at jeg er i tvivl om jeg tager de tre måneder i fængslet, hvis jeg møder ham.......velvidende at politiet ser med herinde.
 
MVH
Jens Lønberg, Lemvig
Til top
Claus Julius Blomgreen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cjbhare Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 195
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cjbhare Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 08:50
Ja, man bliver jo lidt lettere provokeret når man ser manden gå rundt ved åen i det nyeste simms tøj, det nyeste af det nyeste grej og når han så er færdig med at plaske rundt i vandet, så sætter han sig ind i en fin mindre BMW og kører hjem..... Ja, alle de lækkerier har nogle af jer herinde jo betalt for ham...... Mon I i det mindste ikke modtager et julekort fra manden?
Mærkeligt lille land vi bor i.
Mvh Claus
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 10:49
Hej Claus Julius
 
Mærkeligt lille land vi lever i. Tja; det er vel ikke så meget anderledes end andre lande. Som Klaus Nielsen skriver er der nogen som snyder, bliver snydt, og lader sig snyde(naive). Længere er den såmænd ikke.
Jeg er selvfølgelig enig i at det ser mærkeligt ud med hans færden ved vandet. Men alle de penge han tilsyneladende bruger har han ikke kun tjent ved sin færden her på forummet. Det er nok alligevel småpenge i det store billede. Nej,de er franarret naive individer, som er hoppet på hans limpind, som een tidligere har givet udtryk for. Et begreb, som iøvrigt kan forstås på mere end een måde.
 
Måtte retfærdigheden snart ske så han får en dom der er til at forstå.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 11:30
karsten
"Måtte retfærdigheden snart ske så han får en dom der er til at forstå."
 
mener du OuchOuchOuchOuch
da manden tydeligvis er uden for pædagogisk rækkevidde?
 
/J
Til top
Karsten Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
karsten4 Avatar

Tilmeldt:: 08 Mar 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 499
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér karsten4 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 16:12
Hej Jørgen
 
Pryglestraf er som bekendt ikke en del af det strafretlige system i Danmark. Meen, tanken er da nærliggende. Han kan være glad for, at det ikke er foregået i et af de lande hvor man mister den legemsdel ugerningen er begået med. I så fald ville han miste begge hænder. Og hvad værre er, måske også limpinden, hvad det så end er.
Jeg under ham, under alle omstændigheder, hvad som helst.
 
Mvh
 
Karsten
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Dec 2011 kl. 20:00
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 15:00
Op
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 15:22

Jeg er ikke tilhænger af retssystemet i USA, men de har visse ganske logiske mekanismer, som f.eks. hvis du ikke lærte det med 1 år i fængsel. Så fordobler man straffen hvergang den samme forbrydelse begåes. På et eller tidspunkt må man formode de lærer det - og gør de det ikke - ja, så er de da dejligt af vejen !

Michael er jo kun et sølle skrog der ikke formår at tjene til livets opretholdelse ved andet end at snyde og bedrage sig gennem tilværelsen - hans selvværd må da kunne ligge et meget lille sted - tænk at skulle se sig selv i spejlet hver morgen - Vorherre bevares for et pjevsDead!
 
HG
 
   
 
 
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 15:32
Heinz, lige mine ord -
Med håb om at nøglen blev smidt væk en dag
Tænk at skulle se sig selv i spejlet hver morgen - Vorherre bevares for et pjevsDead!

Redigeret af Jørgen S - 13 Dec 2011 kl. 15:37
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 15:44
Er han blevet dømt for noget kriminelt - endnu ?
Hvis han er, så står det jo alle frit for at indrykke læserbreve, MED billede af vedkommene, og advarsel, til alle
F.eks Fisk og fri, sportsfiskeren, Lystfiskeravisen, osv, på den måde kan man gøre det noget mere besværligt for manden at lave sine numre, og det kunne være at hans færden, blev kortlagt, så var der MÅSKE en, der kom til at spænde ben for ham, ved fiskevandet, ikke derved at jeg opfordre nogen til at begå selvtægt !!!
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
camilla novotni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ørle

Tilmeldt:: 14 Maj 2011
Geografisk: tåstrup
Status: Offline
Beskeder: 33
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ørle Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Dec 2011 kl. 19:02
Op
Til top
 Besvar Besvar Side  <1234>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres