Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fluekrog

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fluekrog
    Sendt: 12 Okt 2010 kl. 22:33
Hej, nu har jeg brug for lidt hjælp, jeg smider simpelthen for mange fisk med fluen, så nu søger jeg en krog til feks Glimmerrejen med widegabe (cirkel-agtig). Men vil gerne høre hvilke kroge i ville anvende. Krogene jeg kører med er Kamasan B800 #6-#8, da min lokale grejpusher ikke har noget udvalg på den front.
Mvh
Carsten
Til top
christian tramm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
christian t. Avatar

Tilmeldt:: 08 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 875
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér christian t. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 22:41
gamakazu F314
Til top
Michael Olsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Afiskeri Avatar

Tilmeldt:: 01 Jul 2009
Status: Offline
Beskeder: 425
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Afiskeri Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 22:49
mustad 
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 23:09
Partridge cs54
Mustad signature Stinger c52s
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Okt 2010 kl. 23:13
Citat: kludder

Partridge cs54
Mustad signature Stinger c52s

Ret evt dine kamasan kroge til, så de har formen som Cs 54 krogen,,, det gør jeg jævnligt med held , hvis jeg ikke lige kan få mine favoritkroge
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 00:45
Citat: christian t.

gamakazu F314
Yep den dur Thumbs Up
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 07:52
Hej jeg takkerHandshake, det bliver spændende og se om jeg får flere der bliver siddende.
Jeg valgte Gamakazu F314 i #6 #10 og Mustad Shrimp #8(nyhed). Smile
Til top
Niklas Albrechtsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Niklas_bike Avatar

Tilmeldt:: 02 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 60
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niklas_bike Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 10:04
Til mindre reje fluer benytter jeg Gamakazu F22
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 14:13
http://go-fishing.dk.linux15.wannafindserver.dk/2009/04/fang-flere-kyst%C3%B8rreder-skift-krog/
Til top
Nicolai Boss Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai

Tilmeldt:: 14 Dec 2003
Geografisk: Frederiksberg
Status: Offline
Beskeder: 213
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 20:35
Partridge Saltwater Shrimp CS 54
Owner Kappa SW-1
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 21:09
Jeg takker igen, mht Owner Kappa så skulle gamakazu F314 , være 30% bedre ifgl, linket fra N.R go-fishing.dk og billigere tilmed. Thumbs Up
Til top
Flyfisher@Denmark Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Flyder Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Flyder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2010 kl. 21:24
Her kan du handle, og servisen er i top.
 
På linket er der "åbnet" til krogene, så kan du se hvilke der har den rette udformning, og der kommer IKKE MOMS eller told på, da du handler INDEN FOR EU.
 
 
Held og lykke
 
Ps. handler du for over 50 euro, er fragten gratis
A real angler never dies, he just smells like that
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum