Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Alternativt materiale

 Besvar Besvar
Forfatter
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Alternativt materiale
    Sendt: 15 Okt 2010 kl. 12:43
Hej - jeg har som nybegynder inden for fluebinding brug for et lille tip. Jeg ønsker at binde nogle Hindsholm fluer - hvori indgår Angora garn. Det har jeg lidt svært ved at opdrive, så er der nogen, der har et godt bud på et alternativ til dette? Jeg har bl.a. Ice dubbing og Chenille - men hvad' siger I?
Til top
john mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
john 2000 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér john 2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2010 kl. 12:50
hej
 
Du kan købe det i en forretning der handler med garn,du får 280 m for en 40 kroners penge,jeg købte nemlig noget i går Wink
mvh
Til top
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2010 kl. 13:39
Hej - tak for tippet. Har prøvet i Grindsted, Vejle samt Silkeborg - men indtil videre har jeg ikke kunnet få garnet - det er udgået/sælges ikke mere fik jeg at vide, og blev anbefalet selv at købe en angora-kanin :-) Så....derfor mit spørgsmål til alternativt materiale...
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2010 kl. 07:09
mangler selv noget angora garn til vinterens fluebinding..

men har fundet det her
http://garn.dk/group.asp?group=7

men ville egentlig selv foretrække at gå i de lokale garnhandlere, og se om de har nogle rester eller noget lignende, da der i de store nøgler er til alt for mange fluer, omend prisen ikke er så gal i forhold til mange andre materialer..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum