Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Rügen stang

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Buch Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niels Buch

Tilmeldt:: 24 Jun 2005
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Buch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Rügen stang
    Sendt: 20 Okt 2010 kl. 23:06
Jeg er så heldig, at jeg skal til Rügen i slutningen af november. Hvilken stang kan I anbefale til at kaste de store jigs?
Jeg har overvejet en Sportex Carboflex NG. Jeg kender den ikke, men jeg kender flere som er begejstrede for deres Sportex stænger. 

Nu vi er i gang. Hvilket fastspolehjul vil I anbefale til dette fiskeri?

VH
Niels Buch
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Okt 2010 kl. 13:43
en boner feks.
 
savagegear.com
 
kommer an på hvor store dyr du skal fiske med
Til top
Niels Buch Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Niels Buch

Tilmeldt:: 24 Jun 2005
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Niels Buch Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Okt 2010 kl. 16:55
Det er nok mest med 23 cm shads. samlet vægt på 120-150 gram. Jeg tror spprtexen er for klein. Men jeg er en lille smule skeptisk overfor savage gears stænger. Jeg tvivler på kvaliteten. En af mine fiskekammerater bruger dem meget, men de knækker hele tiden for ham.
Hidtil har jeg fisket med en Century big fish. Måske skal jeg fortsætte med den. Synes bare ikke jeg kan kaste langt nok med den. Når man fisker tre i en båd, så er der meget at vinde ved at kunne kaste 10 m længere end de to andre.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres