Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lystfiskeri i tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Tom Bartholdy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Tom Bartholdy Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2004
Geografisk: nordkysten-stevns-møn
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tom Bartholdy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lystfiskeri i tyskland
    Sendt: 24 Okt 2010 kl. 22:07
Hej
Jeg står og skal en tur til hamburg og vil tage min fiskestang med men så er det der i kommer ind i billedetWink kom gerne med nogle link.....Big smile mvh Tom Bartholdy
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2010 kl. 23:08
Hej Tom
 
Jeg går udfra at du har tjekket at du må fiske der? Tyskland har jo nogle dejlige strikse regler i de forskellige delstater angående fiskeri, og det er ikke alle steder man kan få et turisttegn, ved dog ikke med Hamburg, da jeg udelukkende har fisket på privat vand i nærheden.
 
Mvh
Lasse
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Okt 2010 kl. 23:34
Hej Tom
Måske du lige skulle tjekke denne side
 
 
Auskünfte für Fischereierlaubnisscheine für ausländische Besucher ( Touristen) gibt das Fischereiamt des Landes Hamburg. Tel.: 040 428 411 792
 
/J
Til top
peter hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
carpefisker

Tilmeldt:: 27 Jun 2006
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carpefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:56
jeg har et par gange selv overvejet at tage ned til denne sø der er både maller,stør,gedder,sandart og forskelige slags ørreder.
   
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres