Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gudenåen til vinter?

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gudenåen til vinter?
    Sendt: 28 Okt 2010 kl. 08:40
hej allsesammen.

jeg har tænkt mig at tage et smut til jylland til vinter for at fiske gedder på flue, nærmere bestemt gudenåen. jeg ville derfor spørge om hvilket stræk der er gode. jeg blev meget inspireret af de jydske juniore der sidste vinter fangede mange flotte fisk, medens jeg sad på sjælland med ordentlig omgang fiskefeber og frosne søer omkring mig...
Jeg har ikke mulighed for bil, da jeg er under18. fiskepladsen skal derfor ligge inden for rækkevide af offentlig transport, ikke over 5-7km fra et stoppested. 

ps: hvor køberman fiskekort?

V.H. Mikkel Altmann
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
maehlisen

Tilmeldt:: 03 Dec 2008
Geografisk: ebeltoft og omegn
Status: Offline
Beskeder: 35
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maehlisen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 10:55
Fra bjerringbro til ulstrup ligger pladserne som perler på en snor! og der er togstationer i begge byer...
Til top
Martin Honoré Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mahon Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 1265
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mahon Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 11:06
Hej Mikkel
 
Tag du til Randers, på stykket fra Randers og ind til Laksegprden ved Stevnsstrup er fiskeriet frit, og der er masser af muligheder.
Hvis du tager bussen fra Randers til Stevnsstrup kan du gå til vandet, der er masser af muligheder der.
 
Martin
Martin Honoré
http://multifreak.honoré.dk/
There is no use in your walking five miles to fish when
you can depend on being just as unsuccessful near home.
Til top
Mikkel Altmann Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
bækø.rred Avatar

Tilmeldt:: 01 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 88
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér bækø.rred Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 12:42
tak skal i have:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres