Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Geoff Anderson WS vadejakke?

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Geoff Anderson WS vadejakke?
    Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:14
Hejsa
 
Jeg har købt en vadejakke over nettet, som skulle være geoff anderson ws... den klassiske går jeg ud fra.
Anyways -  Den ser slet ikke ud som afbilledet på hjemmesiden hvor jeg har købt den... der står godt nok at det ikke er den farve som på billedet men derfor burde resten jo passe alligevel??
 
På jakken er ikke nogle GA logoer på mærkater eller noget... der står
Outdoor______
Geoff Anderson
______Frontier
 
på venstre brystlomme, men det er også alt! intet modelmærkat eller noget...
Der er en papirmærkat i lynlåsen som siger Fine-Tex, men det giver jo ikke meget info om det er den jakke jeg har betalt for...
Højre brystlomme er sådan en gennemhullet en, og det ser heller ikke sådan ud på billederne på GA siden
 
Nogen der kender til den jakke jeg omtaler? røver lige at lægge billeder op...
 
Det undrer mig bare at der ikke står andet end det og så størrelsen... og så at de jakker på hjemmesiden har logoer på både bryst og ærmer...
 
 
og de ser sådan ud på GA hjemmesiden


Redigeret af Twisttmann - 28 Okt 2010 kl. 17:34
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:37
Desuden er jakken 4xl , og såvidt jeg lige kan se er ws classic kun lavet op til 3xl...
Til top
Mikkel Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
gaffagunnar Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2003
Status: Offline
Beskeder: 433
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gaffagunnar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:40
send lortet tilbage. du har den klassiske fortrydelses frist på de 14dage, eller hvor meget det nu er.....?
Born to fish, forced to work!!!
Til top
Jan Kok Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jankok

Tilmeldt:: 07 Apr 2002
Geografisk: FYN
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jankok Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:48
Hej!
 
Jeg ville sende billeder til GA, hvis der er tale om en kopi vare, så er der jo en anmeldelse på vej til sælger
Til top
Jørn Krogh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekrogh

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekrogh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:49

For nogle år siden (6-8) mødte jeg et par tyskere der havde den jakke.

De var begge glade for den, grunden til at jeg ved dette er at jeg jige havde købt den klassiske i grøn/sort.
Hvis membran og andet er i orden er det vel ikke noget at falde i svime over at det ikke er de samme G.A. logoer på lynlåse og andre steder.
Du har fået en god jakke til en formodentlig fair pris (399 kr ?)
mvh Jørn
Til top
flemming jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
fsj Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2009
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 54
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fsj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:53
HejSmile
 
Det er fordi det er en ældre model end dem Du kan se på hjemmesiden, men så vidt jeg husker står det også på den hjemmeside hvorigennem Du har købt denWink
 
Anyway er jakken bestemt ikke en dårlig kvalitet, har selv en magen til din, den fungerer som reserve jakke, istedet for en nyere model af samme mærke. En ting der er smart ved din er den indbyggede handske med plads til tommeltotterne.
 
Et godt råd er ikke at vaske den, men kun skylle den, det er min erfaring, som andre nok har en andenanvisning.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 17:57

om jakken er prisen værd er lige nu ikke så vigtig for mig... det er den da sikkert! Det er bare ikke den jakke som er afbilledet på sælgers hjemmeside(ikke kun farven til forskel) men beskrivelsen af jakken stemmer heller ikke overens... Er der GA kopier i omløb?

Kvaliteten af membraner m.m kan jeg ikke udtale mig om da den ikke er taget ibrug, men ja har ikke givet mere end 399(474 med porto) - men det ændrer jo ikke på at måske kunne have fået en "rigtig" et andet sted til næsten samme pris måske. Det er sgu mere det at modtage en mulig fake når man som sådan har betalt for en GA WA jakke...
 
Risikerer jeg som køber ikke ballade for en evt. kopi? Synes at have set Basta på tv2 med nogen der kom ind i et helvede af ballade med Nike pga nogle sko som de havde købt i god tro.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 18:20
Citat: fsj

HejSmile
 
Det er fordi det er en ældre model end dem Du kan se på hjemmesiden, men så vidt jeg husker står det også på den hjemmeside hvorigennem Du har købt denWink
 
Anyway er jakken bestemt ikke en dårlig kvalitet, har selv en magen til din, den fungerer som reserve jakke, istedet for en nyere model af samme mærke. En ting der er smart ved din er den indbyggede handske med plads til tommeltotterne.
 
Et godt råd er ikke at vaske den, men kun skylle den, det er min erfaring, som andre nok har en andenanvisning.
 
 
Ok, det kan da godt være den er gammel :o) Undrede mig bare over manglende mærkater ude såvel som indeni jakken... ikke engang et modelnr. eller et mærke i nakken. De gamle jakker på GA siden ligner den heller ikke... måske den er endnu ældre, hvad ved jeg :P
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 18:37

Jeg har brugt G.A i mange år og jeg har aldrig set den model, hvis det er er G.A så er den tusse gammel……. Nej jeg tror på det er en kopi synes du skulle kontakte G.A send evt. et billede og høre hvad de mener.

Det kan godt være jakken måske er pengene vær men problemet her er jo du har købt en G.A jakke og du har efter min mening ikke fået en G.A jakke.

TC

Til top
Jesper Rasmussen (*) Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmussen Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 360
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 18:50
Jeg tror ikke det er en kopi du har fået fingene i. Er ret sikker på at GF har smidt en del jakker af den gamle WS 1 model på markedet. Grunden kan være at os "voksne" mennesker ikke rigtigt kan være i deres nye model.
Har selv lige købt en Raptor version 1 hos en anderkendt forhandler og den har nogle af de detaljer som man ser på de senere versioner, men selve grundsnittet/størrelsen er den samme som i den gode gamle version 1.
 
Jesper Rasmussen
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:04

Vil du ikke oplyse hjemmesiden hvor du har købt den, så har vi samme grundlag at tale ud fra!

TC

Til top
søren jacobsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
banjo

Tilmeldt:: 02 Sep 2010
Geografisk: christiansfeld
Status: Offline
Beskeder: 20
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér banjo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:16
... Ser ud som om at den er mørkeblå, er den det, så er det den første de har lavet og rigtig gammel godt 15 år, har selv haft en og prisen lå okkring 1000 kr den gang.
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:19
jo det kunne jeg da godt, men vil hellere sende den i en PM til dig, da jeg ikke ønsker at hænge nogen ud herinde og risikere tilsvining af både mig eller forhandler såfremt at den vadejakke er reel nok hvilket jeg da håber den er...
Sender dig lige en PM
Til top
TC Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
salar Avatar

Tilmeldt:: 14 Dec 2006
Geografisk: 7160 Tørring
Status: Offline
Beskeder: 369
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér salar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:47
Citat: Twisttmann

jo det kunne jeg da godt, men vil hellere sende den i en PM til dig, da jeg ikke ønsker at hænge nogen ud herinde og risikere tilsvining af både mig eller forhandler såfremt at den vadejakke er reel nok hvilket jeg da håber den er...
Sender dig lige en PM

Sådan som sælgeren har beskrevet jakken er det helt klart at man forventer en G.A WS jakke. Skriver også at den tidligere pris er 1699,- som jo passer meget fint. Der bliver jo ikke nævnt et ord om det er et rest opkøb eller lignende af ældre modeller. Ydermere beskriver sælger at jakken er med The System Fabric membran, hvis det er det, placerede G.A et mærke på højre arm med skriften The System fabric er der det på din? Det eneste sælger skriver som ikke lige hentyder til  billeder er at XXXXL er mørkeblå men jakken skulle være den samme og det synes jeg ikke dine billeder viser. Jeg tror stadig det er en kopi, men lad G.A selv afgøre det.

TC

Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 19:51
Jeg er ikke G.A.mand, men den jakke du har lagt billede ind af, Michael, er så vidt jeg husker den første model G.A kom frem med. En fantastisk dejlig jakke som jeg har brugt i mange mange år (og stadig har) og det er pænt mange år siden jeg har købt den.
Men at købe den idag til nutidens pris, det er ikke god købmandsskik, så jeg vil sende jakken tilbage med fortrydelsesretten i hånden. Der er kommet mange nye ting på markedet, også indenfor G.A, og disse fås til fornuftige priser.
 
Din jakke er en gammel model som er udgået for mange år siden.
 
På godt dansk, det' en OM'er....
 
/Jan
Til top
Jørn Krogh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekrogh

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekrogh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 08:43
Hej Michael   hvis du har fortrudt dit køb, er jeg villig til at købe den.
Jeg ville selv have en som reserve jakke når vi er afsted på de lange ture.
Mvh
Jørn
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 09:11
Hej Michael Jeg har selv denne Jakke Og har haft den over 2 år Det er WS modelen fra GA det er bare den Gammle model.. Som er er en super fin Jakke du får meget for pengenen når prisen er 399.- 
Til top
Glen Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Glen Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2010
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 314
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Glen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 09:36
Men jeg vil give dog give dig Ret i At jakken ikke er den samme som er på Hjemmesiden da det er en nye model

Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 12:55
Hej Michael
Jeg vil foreslå dig at sende jakken tilbage, god kvalitet eller ej!
Hvad enten det er en original Geoff eller ikke, er det ikke den model du har købt og det er bedrageri hvis ikke det er annonceret. Og som det også er nævnt af andre, kommer producenter med nye idéer hele tiden, så GA WS som du troede du havde købt, har nogle lækre detaljer og nye teknologier, som nok ikke lige er i den første udgave !
Ta' og send jakken tilbage, og find den et andet sted !
Ved bl.a. at www.grejkælderen.dk har den til samme pris og andre farver!

Mvh Stefan
Til top
Jørn Krogh Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskekrogh

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskekrogh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 13:56
Hvis du har købt jakken i Grejkælderen står der at str. Xs til L er som afbilledet, xxxxl er mørkeblå. Du bliver vel ikke tilfreds før du får den nye ws 3 !
hilsen Jørn
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 15:27
Citat: fiskekrogh

Hvis du har købt jakken i Grejkælderen står der at str. Xs til L er som afbilledet, xxxxl er mørkeblå. Du bliver vel ikke tilfreds før du får den nye ws 3 !
hilsen Jørn
Det er ikke fordi jeg forventer at få den nyeste jakke som koster næsten 10 gange så meget... det er jo et spørgsmål om at jeg har kigget på hjemmesiden hvor de har et billede af jakken og hvor de skriver at den i xs ser ud som på billedet og at den store er mørkeblå istedet... Så forventer jeg at det er den model som er på billedet, da det jo er det jeg kigger på! Om det så er ws 3 har jeg ikke forstand på... selv de gamle som står som Discontinued på GA hjemmesiden ser jo heller ikke ud som den købte...
Hele tråden startede jo egentlig fordi jeg var i tvivl om jakken... ikke fordi den ikke er pengene værd eller for den sags skyld en god jakke - Men det er som nogen skriver ikke den vare man køber!
 
Jeg regner da med at beholde jakken og bliver da sikkert også glad for den - Men tager da også kontakt til forhandleren om at der måske lige skal skrives en anden beskrivelse af varen!
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 15:36
Jeg har nu talt med forhandler og de beklager og han ville lige tage den med chefen og ikke mindst den distributør som har givet dem for et par mdr siden. Jeg var velkommen til at refundere varen og de ville lige få kigget på hjemmesidens præsentation af jakken.
Det er jeg selvfølgelig tilfreds med, men jeg tror nu nok jeg vælger at beholde jakken alligevel.
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 19:07
Hej alle.
Jeg købte den første model af GA jakken, det viste sig imidlertid at den langt fra var vandtæt. Jeg kontaktede GA, og de gav mig medhold i at der var nogle problemer med jakken, især ved albue og skuldre, altså der hvor jakken bliver belastet ved fiskeri. jeg fik en af de nye 2. generation, mod at betale merprisen i forhold til den gamle, (ca. 500kr.).
Jeg har jakken endnu, og er godt tilfreds med den. Det skal lige siges at den ikke er helt vandtæt, hvis man er ude i p-regnvejr en hel dag. Den klarer fint et par byger på en dag.
 
Mvh.  IJ
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2010 kl. 10:26

Nu godt en uge efter kontakt med forhandleren kan jeg informere at der ikke er foretaget nogen ændringer i beskrivelsen af jakken. Personen jeg snakkede med havde ellers stor forståelse og ville sørge for at hjemmesiden ville blive rettet... Men det er åbenbart vigtigere at få langet nogle af dem over disken end rent faktisk at sælge DEN jakke som man bestiller.... puuhaa til dem!

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres