Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Aborre i Randers

 Besvar Besvar
Forfatter
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Aborre i Randers
    Sendt: 28 Okt 2010 kl. 20:07
Jeg trænger efterhånden til at udvide mine jagtmarker og har i den forbindelse kig på Randers havn da jeg har den inden for overskuelig afstand (45 km).
 
Jeg kender ikke rigtigt noget til området, så hvor finder man aborrerne fra land på denne tid af året? Hvad er std. rig? Paternoster spin, jig, rejer?
 
På forhånd tak.
 
Ps. HØ spots i fjorden der er hotte når der bliver koldt er også meget velkomne. evt. over PM
 
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lucius Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 20:23

www.brakvand.dk

Der skal du gå ind under fiskevand, og så rannders fjord. Super side
Til top
Rene Madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rs-madsen Avatar

Tilmeldt:: 29 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rs-madsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Okt 2010 kl. 22:20
Super link! Takker.
 
Hvis der er andre med tips og pladser til aborrer omkring Randers er i mere end velkomne til at byde ind.
 
A bad day of fishing is better than a good day of work.
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 10:01
Randers Fjord er god for mange havørreder. Fra denne tid og frem har jeg tidligere (da jeg boede der) taget mange fine havørreder ved udløbet. Og desuden HELT lidt længere inde.

Knæk og bræk

nlsn
Til top
Nlsn-Laust Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nlsn

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nlsn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Okt 2010 kl. 10:06
Åhh - jeg glemte et link med et godt kort over Randers Fjord og det frie fiskeri i nedre del af Gudenå:

http://www.dagkort.dk/?p=assoc&assoc=56

Bare klik på pdf erne
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum