Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mien,Tiken og Åsnen

 Besvar Besvar
Forfatter
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mien,Tiken og Åsnen
    Sendt: 18 Nov 2010 kl. 23:28
Hej alle 

skal en tur til det sydsvenske her i weekenden 
er der nogen der har erfaringer til fiskeri på søerne Mien,Tiken og Åsnen
så modtages de med glædeBig smile

Mvh Flemming
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Nov 2010 kl. 23:58
Kobber blink som f.eks. Atom 35 gram til gedderne, hvide jigs på 10-15 cm. til sandarterne, dørgning med woblere på 14-20 cm i geddefarve på 5-6 meter vand og langsom dørgning med levende skalller - det har jeg fanget en hel del fisk på i Åsnen bl.a. 17 gedder over 10 kg.
Vandet er godt nok ved at være lidt koldt nu, så du skal nok satse på jigs og skaller fisket bundnært på 5-7 meter vand på kanten ud til dybere vand.
Til top
Lars Andersen. Køge Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
KøgeLars Avatar

Tilmeldt:: 02 Dec 2003
Status: Offline
Beskeder: 448
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KøgeLars Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2010 kl. 08:18
Åsnen er et cool sted. Har haft udgangs punkt fra torne og så fisket i området omkring hulavik. gerne på modsatte side ud for sommerhusene. der er dybt vand og der har jeg/vi fanget en del sandarter.
<kør evt til torne camping, der kan du købe kort, leje jolle, se sø kort osv. NB der er MANGE stor sten under overflader. Vi fisker med vertikal grej.
 
Sidst da jeg var der så jeg et opslag i elg-riget et opslag om fiske guide til mien, måske det er en ide. En ung dreng der fanger mange gedder (ikke trolling)
 
Er desværre ikke hjemme, ellers kunne du se mit eget dybde kort til åsnen, ultra detaljeret.
Maks to stænger per kort i båden, pas på ikke at fiske i "fugleskyttsområderne"
Der er flere sø betjente aktive!!
Indkøbs mulighedder lige ved søen, grej kan købes i stor butik i vaxjo, de har en fem meter jerk væg!!
 
Vh  LArs.
 
Succes med gule cannibals på dropshot til sandart samt hvide rattle smolt til aborrene.
 
Steen k: Har du mere info om stedet er jeg meget modtagelig for info.
Til top
flemming pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
flemming pedersen Avatar

Tilmeldt:: 27 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 72
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flemming pedersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Nov 2010 kl. 11:02
Takker for de gode svarSmile
Til top
Lars Ole Aabye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Ole

Tilmeldt:: 07 Jun 2011
Geografisk: Haslev
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Ole Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 09:05
Hej Lars
 
Jeg har set dit fine svar vedr. åsnen
Jeg fisker selv åsnen et par gange om året, og kan se at du har et
detaljeret dybdekort over den.
 
Ved du hvor jeg kan købe sådan et ???
 
Med venlig hilsen 
 
Lars Ole  
Til top
steen kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Stone05 Avatar

Tilmeldt:: 14 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1746
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stone05 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2011 kl. 11:50
Citat: Lars Ole

Hej Lars
 
Jeg har set dit fine svar vedr. åsnen
Jeg fisker selv åsnen et par gange om året, og kan se at du har et
detaljeret dybdekort over den.
 
Ved du hvor jeg kan købe sådan et ???
 
Med venlig hilsen 
 
Lars Ole  
http://www.google.dk/search?hl=da&rls=com.microsoft%3Ada%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GFRC_da&q=djupkarta+%C3%A5snen+site%3Ase&oq=djupkarta+%C3%A5snen+site%3Ase&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=18562l19937l0l9l9l1l0l0l5l203l1468l0.5.3
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres