Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Loop konkurs

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Loop konkurs
    Sendt: 17 Dec 2010 kl. 14:57
Citat: fiskefreak

Citat: Henning.G.A

He He jeg syntes nu det er underholdene at se mikkel rask som startede denne tråd, ikke har skrevet mere om hvor han har det fraBig smile
tråden er startet den 22nov og se hvor meget røre det kan skabe, bare at smide et rygte man har hørt eller selv har skabt på et forumBig smile
det skal nok få folk op af stolen, personligt har jeg det bedst med fakta og ikke et rygteThumbs Up
 
 
Ehhhh Henning et rygte ?
 
Prøv at Google "Loop tackle bankrupt"
 
Hvis det bliver mere faktuelt så det vist fordi de ér konkurs.
 
Claus - hvor er det lige du mener der står en masse om en konkurs på den Google søgning ?
mvh
Heinz
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:04
Jaaaahhhh, det lugter efterhånden som om der kommer et Loop udsalg snartWink
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:06
Citat: tackler

Citat: fiskefreak

Citat: Henning.G.A

He He jeg syntes nu det er underholdene at se mikkel rask som startede denne tråd, ikke har skrevet mere om hvor han har det fraBig smile
tråden er startet den 22nov og se hvor meget røre det kan skabe, bare at smide et rygte man har hørt eller selv har skabt på et forumBig smile
det skal nok få folk op af stolen, personligt har jeg det bedst med fakta og ikke et rygteThumbs Up
 
 
Ehhhh Henning et rygte ?
 
Prøv at Google "Loop tackle bankrupt"
 
Hvis det bliver mere faktuelt så det vist fordi de ér konkurs.
 
Claus - hvor er det lige du mener der står en masse om en konkurs på den Google søgning ?
mvh
Heinz
 
Der står det der er citeret i denne tråd - bla i Angling Trade og diverse fora - så at kalde det "bare" et rygte er da ikke sagligt.
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:08
Angling Trade er jo rimeligt klare i spyttet. De har selv modtaget det nævnte brev i deres egenskab af kreditor.
 
Hvis der ikke var noget om snakken ville jeg tro at Loop ret hurtigt ville komme ud af busken med krav om dementi osv. ligesom man nok også på Loops egen hjemmeside ville kunne finde relevant info.
 
Dette er ikke sket så der er vel ingen grund til at betvivle brevets/kravets eksistens.
 
/M
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:27
[
 
Claus - hvor er det lige du mener der står en masse om en konkurs på den Google søgning ?
mvh
Heinz
[/QUOTE]
 
Der står det der er citeret i denne tråd - bla i Angling Trade og diverse fora - så at kalde det "bare" et rygte er da ikke sagligt.
[/QUOTE]
 
De eneste der omtaler konkurs og lign., er jo fora der er næret af selvsamme rygter som dette. Angling Trade omtaler jo rekonstruktionen, som jo allerede bekræftet både af offentlige registre og endog LOOP selv?  
mvh
Heinz 
 
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:28
Citat: map

Angling Trade er jo rimeligt klare i spyttet. De har selv modtaget det nævnte brev i deres egenskab af kreditor.
 
Hvis der ikke var noget om snakken ville jeg tro at Loop ret hurtigt ville komme ud af busken med krav om dementi osv. ligesom man nok også på Loops egen hjemmeside ville kunne finde relevant info.
 
Dette er ikke sket så der er vel ingen grund til at betvivle brevets/kravets eksistens.
 
/M
 
Martin - ingen betvivler at en rekonstruktion er igang - det har som ovenfor skrevet selv LOOP bekræftet - hvad er det du mener Angling Trade brevet der ud over beviser ?
mvh
Heinz
Til top
martin petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
map

Tilmeldt:: 02 Apr 2006
Geografisk: lolland falster
Status: Offline
Beskeder: 559
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér map Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:39

Såfremt Loop's skrivelse til kreditorerne er citeret korrekt er det ikke vel ikke for meget at påstå at der er risiko for konkurs.

Det fremgår endog meget klart af det citerede at en konkurs rykker nærmere såfremt kreditorerne ikke accepterer en nedskrivning af deres tilgodehavender. Dermed er det ikke Loop selfv der har mulighederne for at tilpasse strukturen - det er kreditorerne, der skal give dem muligheden. Alternativt må aktionærerne til lommerne.
 
Hvad der så reelt er sket ved vi jo ikke en pind om..
 
Og for god ordens skyld skal jeg nok lige nævne at jeg ikke har nogen interesse i at Loop lukker ned (hvilket jo stadigvæk kan undgås på mange måder).
 
/M
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:41
 
[/QUOTE]
 
Martin - ingen betvivler at en rekonstruktion er igang - det har som ovenfor skrevet selv LOOP bekræftet - hvad er det du mener Angling Trade brevet der ud over beviser ?
mvh
Heinz
[/QUOTE]
 
 
Det beviser vel bare at det står rigtigt slemt til.
En rekonstruktion kan jo være mange ting, men hvis man beder kreditor om at reducere med 75% er det virkeligt slemt.
Det kan godt være at der er mange af kreditorene der vil være med til det, men bare 1 stor kreditor kan vælte hele rekonstruktionen.
 
 
 
 
 
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 15:47
Citat: tackler

[
 
Claus - hvor er det lige du mener der står en masse om en konkurs på den Google søgning ?
mvh
Heinz
 
Der står det der er citeret i denne tråd - bla i Angling Trade og diverse fora - så at kalde det "bare" et rygte er da ikke sagligt.
[/QUOTE]
 
De eneste der omtaler konkurs og lign., er jo fora der er næret af selvsamme rygter som dette. Angling Trade omtaler jo rekonstruktionen, som jo allerede bekræftet både af offentlige registre og endog LOOP selv?  
mvh
Heinz 
 
[/QUOTE]
 
 
Heinz,
 
 
Henning skriver at det er morsom at se hvad et rygte kan sætte i gang - hvortil jeg svare at han kan Google Loop Tackle Bankrupt - så er den med rygtet vist manet i jorden - andet er der ikke i det.
 
Mere er der vist ikke at sige om det
Til top
Henning Archilander Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Henning.G.A Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning.G.A Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 16:52
Jeg mener selvfølgelig ikke det er sjovt at et firma går dårligt men se denne tråd,
start med overskriften og første besked
Overskrift Loop Konkurs.
Citat: grissom

Hey.
Har lige hørt fra min svenske fiske kompis at Loop er gået konkurs...
Så bliver der sikkert billigt grejWink
Hvor er det saglige her?
der står Loop er gået konkurs, skrevet den 22nov,
jeg kan da idag stadig gå ind og handle hos Loop,
konkurs, rekonstruktion ved jeg ikke for jeg arbejder der ikke og har intet med Loop at gøre
så alt hvad der bliver skrevet her er noget folk finder på nettet ik.
Jeg vil ikke gøre nogen sure eller puste en stemning op,
syntes bare generelt på diverse forum, bliver der hurtigt mundhuggeri, fordi en starter en tråd om noget han har hørtSmile
 
 
Til top
Frank Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoigaard Avatar

Tilmeldt:: 10 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 308
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoigaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 17:03
Citat: Henning.G.A

så alt hvad der bliver skrevet her er noget folk finder på nettet ik.
 
 
Nu informere firmaer jo generalt ikke kunderne om hvordan deres økonomi er, så selvfølgelig er det altid noget man har hørt eller læst på nettet.
 
Om det går Loop godt eller dårligt er jeg faktisk ligeglad med. Hvis virksomheden ikke kan tjene penge nok, ja så kan det blive nødvendigt at lukke. Det gælder jo også for os andre.
 
Til top
Hans H Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HansH Avatar

Tilmeldt:: 02 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HansH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 17:54
Hej Simon,
 
Opti Stream udgår så vidt jeg ved ikke, men fåes frem over kun op til og med klasse 6. Mangler du fra 7 og op ja så er det med at få fundet nogen inden lageret er tømt.
 
Omkring den gamle nyhed med Loops overtagen af Røgeriet i Mörrum, så er det rigtigt den har været fremme før, men nu med konkret tid på hvornår det står færdig til os Mörrumsfiskere, hvis vi ønsker lidt luksus på vores fisketur?
 
Butikken var oppe og køre dette efterår, restauranten delvist men nu er der kommet tid på evt. åbning.
 
Tror ikke jeg kommer til at bo der fremover, behøver ikke luksus når jeg er på tur, men synes det er super fedt, at Loop laver sådan et sted hvor vi Mörrumstosser kan kigge på grej og få lidt at spise samtidig.
 
God weekend.
 
Hans H.
 
 
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 20:19
Stakkels min svoger som har sin stang til reperation... de har ikke behandlet reklamationer siden September!!!!? Jeg ville sgu også være bekymret for den stang man lige har givet en masse penge for, som så knækker og sender ind... og så ligger den bare dér!
Konkurs eller måske bare omstrukturering... i hvert fald så pisser de da deres allerede eksisterende kunder så meget af at de ikke vælger Loop igen...
hvis folk vader på arbejde derinde, så kunne de da godt bearbejde de ting som går i stykker...
Til top
klaus Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kludder

Tilmeldt:: 19 Aug 2007
Status: Offline
Beskeder: 431
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kludder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 20:54
Citat: Twisttmann

Stakkels min svoger som har sin stang til reperation... de har ikke behandlet reklamationer siden September!!!!? Jeg ville sgu også være bekymret for den stang man lige har givet en masse penge for, som så knækker og sender ind... og så ligger den bare dér!
Konkurs eller måske bare omstrukturering... i hvert fald så pisser de da deres allerede eksisterende kunder så meget af at de ikke vælger Loop igen...
hvis folk vader på arbejde derinde, så kunne de da godt bearbejde de ting som går i stykker...



Jamen Velkommen i klubben,,,,
Når nu hr Ladefoged vælger at blande fritid og beskæftigelse sammen,,,, gad vide om der er kommentarer på dette ??,,, altså fra det danske led af Loop ,,,(eller hvad han er)  ?
Til top
Henrik L Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
HSL

Tilmeldt:: 18 Jun 2005
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 106
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HSL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Dec 2010 kl. 21:47
Alle undtagen konkurrenterne ønsker vel at Loop klarer sig igennem og via en rekonstruktion og akkordordning sørger for at de kan videreføre garantier m.v.
Hvis ikke er alle garantier ikke noget værd overhovedet.
Fremad kan Loop dog få udfordringer med at vise hvor stærkt deres kapitalgrundlag er - og dermed alle de garantier de måtte give på produkter.
Hvis der er bare en vis risiko for at et grejfirma går "på røv..." vil vi jo ikke som forbruger betale (ekstra) for garantier.
Vi må håbe at det lykkes for dem.
Iøvrigt vil det ikke overraske mig om "Lodgen" ved Mörrum er købt af et selskab andet selskab end "Loop-selskabet" - evt. et selskab hvor Christer er "in-charge".
 
Spændende at følge den kommende udvikling.
 
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 10:23
Hej alle !
 
Bedst som man troede at denne tråd var blevet uaktuel, blusser den op igen. Jeg skal da godt nok love for, at siden Jens Christiansens indlæg ( en ganske alm. kopiering af tidligere nævnt link ) ja, så buldrer vi frem igen med teorier og meninger omkring Loops situation.
Det er efter min mening fair nok, at vi skriver om firmaet og vores situation m.h.t. evt. reklamationer og garantier hvis firmaet er ved at lukke.
Blot synes jeg ikke vi sportsfiskere selv skal være medvirkende til at køre på med negative omtaler - ihvertfald ikke hvis vi ønsker, at firmaet skal bestå - og det går jeg ud fra, at de fleste herinde gør.
Hvis firmaet er på vej i hampen kan vi som enkeltpersoner alligevel ikke gøre noget - hvorimod vi alle kan give et skub i den rigtige retning, ved at anvende positive indlæg om dette firma, som jo gennem årene har givet os alle så meget. Dette vil i givet fald have en positiv afsmittende virkning på grejbutikkerne - i stedet for som nu, hvor vores egne lommefilosofier i div. indlæg har modsat virkning og KAN være med til at gøre livet svært for Loop i DK. Som bekendt er det jo kunderne som bestemmer - Det er velkendt - men hvis kunderne kører frem på nettet med negative gætterier - ja, så KAN det måske få visse forhandlere til at ryste lidt på hånden, når ordren skal afgives.
Derfor kære venner skal eet af mine juleønsker være, at vi nu lader Loop selv løse deres omstruktureringer og evt. akorderinger - vi kan alligevel bare stå på sidelinien og lufte vore egne meninger hver især.
Kom i julehumør ønsk dig noget fedt grej i julegave og alt godt for alle -  OGSÅ LOOP -
mvh
michael f
Wink
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 11:03
Citat: fransirn

Hej alle !
 

Bedst som man troede at denne tråd var blevet uaktuel, blusser den op igen. Jeg skal da godt nok love for, at siden Jens Christiansens indlæg ( en ganske alm. kopiering af tidligere nævnt link ) ja, så buldrer vi frem igen med teorier og meninger omkring Loops situation.

Det er efter min mening fair nok, at vi skriver om firmaet og vores situation m.h.t. evt. reklamationer og garantier hvis firmaet er ved at lukke.

Blot synes jeg ikke vi sportsfiskere selv skal være medvirkende til at køre på med negative omtaler - ihvertfald ikke hvis vi ønsker, at firmaet skal bestå - og det går jeg ud fra, at de fleste herinde gør.

Hvis firmaet er på vej i hampen kan vi som enkeltpersoner alligevel ikke gøre noget - hvorimod vi alle kan give et skub i den rigtige retning, ved at anvende positive indlæg om dette firma, som jo gennem årene har givet os alle så meget. Dette vil i givet fald have en positiv afsmittende virkning på grejbutikkerne - i stedet for som nu, hvor vores egne lommefilosofier i div. indlæg har modsat virkning og KAN være med til at gøre livet svært for Loop i DK. Som bekendt er det jo kunderne som bestemmer - Det er velkendt - men hvis kunderne kører frem på nettet med negative gætterier - ja, så KAN det måske få visse forhandlere til at ryste lidt på hånden, når ordren skal afgives.

Derfor kære venner skal eet af mine juleønsker være, at vi nu lader Loop selv løse deres omstruktureringer og evt. akorderinger - vi kan alligevel bare stå på sidelinien og lufte vore egne meninger hver især.

Kom i julehumør ønsk dig noget fedt grej i julegave og alt godt for alle -  OGSÅ LOOP -

mvh

michael f

Wink
Til top
Tommy Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Tommy:) Avatar

Tilmeldt:: 23 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 616
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Tommy:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Dec 2010 kl. 11:04
Michael
Enig
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2010 kl. 12:46
Citat: Tommy:)

Citat: fransirn

Hej alle !
 
indlæg har modsat virkning og KAN være med til at gøre livet svært for Loop i DK. Som bekendt er det jo kunderne som bestemmer - Det er velkendt - men hvis kunderne kører frem på nettet med negative gætterier - ja, så KAN det måske få visse forhandlere til at ryste lidt på hånden, når ordren skal afgives.
 

mvh

michael f

Wink
 
Michael,
 
De eneste der har gjort livet svært i DK er da vist Loop selv - de scorede da et gevaldigt selvmål ved selv at tilbyde deres grej Clap De forhandlere der ryster på hånden hvem er de ? - mener - findes der en Loop forhandeler tilbage i DKShocked
 
Venligst
Til top
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2010 kl. 12:56
Der er flere
seatrout herning
ækvator sport odense
Bare for at nævne nogle
 
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Dec 2010 kl. 23:04
Stefs..JAFI....
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2010 kl. 16:13
Citat: EsbenL

Stefs..JAFI....
 
 
Wauw - hvad med alle de store butikker, altså dem man ifg eks Lomborgs undersøgelse er de mest populære, har de ikke LOOP længere + hmmm og hvorfor ikke ? altså LOOP er jo såååååå inovative.................
 
Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2010 kl. 16:55

Syns egentlig at det er synd, hvis de ryger helt på røven. De har været et friskt pust lige fra starten, og det er synd, at de ikke har kunnet finde et leje, hvor det løb rundt.

 

Hilsen

Peter
Til top
michael f Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fransirn Avatar

Tilmeldt:: 14 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransirn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2010 kl. 20:24
God aften her i Julefreden !
 
Jeg skal lige love for at der til stadighed fyres op under kedlen her på tråden.
 
Indrøm for Jer selv, at vi ikke ved en hujende sk.. om hvorvidt Loop er på vej mod konkurs eller ej. Vi kan læse noget og så tolke, og DET gør vi satme.
 
Vi roder rundt i rene tankeeksperimenter - vi er bange for vores garantier - vi ønsker ikke at Loop skal findes, når nu "de mest populære" shops ikke forhandler deres produkter mere - osv. osv.
 
Det er sgu da godt vi ikke havde den indstilling til tingene da en anden kendt grossist i Norden var gammeldags på rumpetten - Det kom faktisk ikke ud til os andre før en ny kapital var tilført.
 
Siden har samme grossist så sagt farvel til et meget anerkendt USA produkt inden for stænger, men pyt - man har jo sine egne gode og veludviklede stænger - forøvrigt glimrende stænger. Men hvad nu ? Et nyt tilsyneladende produkt lader vente på sig, og det har det snart gjort rigtig længe. Skal vi nu til at gisne og gætte på hvad der mon er i vejen ? Har de tabt pusten ? Har de gabt over for meget ? Er de på vej ned ? Ja, man kan opstille lige så mange teorier som vi er fiskere i vort land.
Et er ihvertfald sikkert - hvis vi her starter en negativ spiral om det pågældende firma vil vi uomtvistlig se en negativ effekt, ja een eller anden kunne måske finde på at skrive noget her på forum som ikke holdt vand, men alligevel kunne få grimme følger.
 
Nu har jeg handlet hos "den mest populære grejforretning i over 40 år" så jeg kan huske mange tilfælde hvor et produkt har været noget nær verdens bedste for så siden at blive blacklistet af samme butik. Eks. Abel hjul - som har prøvet at ryge ind og ud og
nu inde igen. Jow jow - det er set før. Eller hvad med dengang krigen mellem Danielsson og Loop brød ud i lys lue. Resultat : flere danske butikker "slagtede" Danielsson/Loop fluehjul og solgte dem ud til halv pris. Bare ærgeligt for dem som havde betalt den fulde pris - Dette var butikkernes suveræne beslutninger og hvem fik
antisympatien ? ..... det gjorde Loop og senere Danielsson. Nåh, men da så alle havde fået forklaret, at Danielsson var "den lille" og havde fået vredet armen rundt ! Ja, så blæste man sine vrede vinde på Loop. - - Ingen tvivl ! Loop var skurken i det spil punktum. Ikke særlig mange af os kender vel den dag i dag den samarbejdsaftale som de 2 parter havde indgået den gang. At det gik skævt - det ved vi, men der skal altså 2 til tango, skulle jeg hilse og sige.
Nogle gange bruger butikkerne også et begreb som "at lægge et firma på is" hvis leverandøren har svært ved at eks. overholde indgåede aftaler. Dette er et fænomen som bruges i adskellige brancher. 
Da dette som regel er affødt af leveringssvigt fra diverse underleverandører er grossisten i de fleste tilfælde prisgivet og "må nyde cigaren" - samarbejdet ophører.
 
Det er klart, at hvis man ikke kan finde ud af det med sine forhandlere er man pisket til at opbygge et nyt forhandlernet, hvad er alternativet ?
 
For G... skyld ! Lad nu Loop Tackle i Sverige selv løse deres problem i stedet for at blive ved med at puste til ilden. Vi bliver ikke bedre stillet med evt. garantier og reperationer og reklamationer ved det her. Jeg har fra en rigtig god fiskeekspert som arbejder i een af de "bedste" butikker, at Loops produkter er overfede men diverse samarbejdsproblemer har gjort, at Loop p.t. er "lagt på is" - - - læg mærke til udtrykket p.t. -
 
If you cant get the one you love, love the one your with !!!!
 
Glædelig bagjul til alle
michael f
som stadig fisker Loomis
Wink
 
 
 
 


Redigeret af fransirn - 26 Dec 2010 kl. 20:30
Til top
Esben Ludvigsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EsbenL Avatar

Tilmeldt:: 20 Jul 2007
Geografisk: Kibæk
Status: Offline
Beskeder: 533
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EsbenL Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Dec 2010 kl. 22:11
Citat: fiskefreak

Citat: EsbenL

Stefs..JAFI....
 
 
Wauw - hvad med alle de store butikker, altså dem man ifg eks Lomborgs undersøgelse er de mest populære, har de ikke LOOP længere + hmmm og hvorfor ikke ? altså LOOP er jo såååååå inovative.................
 

Skal det kun være de største butikker/kæder der forhandler bestemte mærker,før de lever op til en bestemt standard ?
Til top
 Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres