Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Grej fra Tyskland

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Grej fra Tyskland
    Sendt: 25 Nov 2010 kl. 00:12
Kunne godt tænke mig at vide om der er nogle af jer der ved hvad der er kotyme I tyskland i.f.t bytning af beskadiget grej?
Var så uheldig at knække min Daiwa-stang på min sidste kysttur. Det drejer sig om en 7-fods Daiwa infinity-Q. Jeg fiskede sammen med denne stang med en 0.20 nylonline. Ved et bundbid prøver jeg roligt at løsne agnet ved at rykke blidt i stangen som herved knækker et par cm nedenfor samlingen, altså i den tykke del af stangen. En stang skal vel ikke kunne knække ved dette....
Jeg opbevarer altid stangen i cordurarør så ved derfor at det ikke har fået stød eller lignende.
Hvad foreslar i jeg gør?
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 06:08
Send den ned,der plejer ikke at være problemer med at bytte grej i D-land.Ellers kontakt Daiwa i England.
K og B
Morten
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 09:23
jeg har prøvet det her
ingen problemer og takket være google oversæt er det jo nemt at skrive til dem.
Til top
Kristoffer Holst Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kristoffer H Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2009
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kristoffer H Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 10:47
Hej, bare af nysgerrighed. Hvilken cw havde stangen, og har du ellers været tilfreds med den?
 
:-) Kristoffer
Til top
Allan T. Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ATH. Avatar

Tilmeldt:: 05 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ATH. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 15:00
Citat: botage

jeg har prøvet det her
ingen problemer og takket være google oversæt er det jo nemt at skrive til dem.
 
Google Translate er ikke ligefrem det bedste hvis man vil oversætte ordene korrekte. Oversættelsen bliver ofte til noget helt 3.Smile
 
Så hvis du skal have skrevet til dem, så skal jeg gerne hjælpe dig.
Send mig bare en mail.
MVH
Allan
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 15:47
Har oplevet at knække en stang AF SAMME MÅDE to gange PÅ SAMME MÅDE.
Begge gange skete bruddet i et kast, og begge gange skete bruddet lige over håndtaget.

Den første gang blev stangen byttet uden problemer, den anden gang fik jeg nul og niks efter megen diskussion! Jeg er færdig med at handle her: http://www.fishingtackle24.de/

Hilsen Peter
Til top
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 21:45
Hej Kristoffer.
CW er 3 - 15 g. Har været super tilfreds med den. Har brugt den til alt fra små spinnere 3-5 g, alle typer blink og kystwoblere og små buldoer. Alt har fungeret godt.
Tak for hjælpenSmile
Til top
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 21:51
Hej Allan.
Tusind tak for dit tilbud om oversættelse. Tror lige jeg forsøger selv i første omgang men håber det er i orden jeg kontakter dig hvis mine tyskkundskaber er for rustne??Smile
Hilsen Martin
Til top
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2010 kl. 21:52
Tak for hjælpen allesammen.
Hilsen Martin
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2010 kl. 09:02
jeg er ikke forsvars advokat for fishingtackle,men hvor mange gange kan en model knækkes? Der må vel være en fabrikationsfejl som daiwa må dække.
der var jo en løbende "vits, scierra, kend den på knækket" og så blev livstids garantien ophævet.
 
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Sofus_100

Tilmeldt:: 09 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Sofus_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2010 kl. 10:40
Morale....

Støt din danske grejforhandler....
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2010 kl. 14:02
er det noget den enkelte butik bestemmer? at vi gider ikke bytte? eller er det firmaet.Hvis det er butikken så er det dårlig service.
Til top
N. R. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
N. Rasmussen

Tilmeldt:: 21 Mar 2010
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 286
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér N. Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2010 kl. 15:07
Jeg har knækket den samme stang flere gange og fået nye dele uden problemer :-)
Til top
Henrik Erichsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Runge_100

Tilmeldt:: 20 Maj 2005
Geografisk: Isefjorden
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Runge_100 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Nov 2010 kl. 23:19
Det er i bund og grund op til butikken om de vil bytte en vare, hvis de ikke vil bytte kan de jo ikke tvinges
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres